Mārketinga komunikāciju nozīme „Aliplast” zīmola attīstīšanai Latvijā
Author
Grunte, Daina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba nosaukums ir „Mārketinga komunikāciju nozīme „Aliplast” zīmola attīstīšanai Latvijā”. Darba mērķis bija izpētīt mārketinga komunikāciju un zīmola mijiedarbības teorētiskos aspektus un, pamatojoties uz tiem, analizēt mārketinga komunikāciju nozīmi Aliplast zīmola attīstīšanai Latvijā un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai.
Maģistra darba saturs izklāstīts četrās nodaļās. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīts zīmola jēdziens, tā nozīme, veidošana un vadīšana, kā arī apskatīti 2009.gada ietekmīgākie un mīlētākie zīmoli Latvijā. Darbā tika izpētīts mārketinga komunikācijas definējums un loma sabiedrībā, kā arī apskatīti četri galvenie mārketinga komunikāciju kompleksa elementi, to priekšrocības un trūkumi. Tika izpētīta arī mārketinga komunikāciju loma zīmolu radīšanā un attīstībā.
Maģistra darba praktiskajā daļā sniegts vispārējs apraksts par Aliplast, izpētītas būvniecības tirgus tendences. Darbā tika veikta Aliplast konkurentu analīze un SVID analīze, kā arī izvērtētas Aliplast izmantotās mārketinga komunikācijas un klientu lojalitātes veidošanas pasākumi. Praktiskās daļas beigās tika izstrādāts mārketinga komunikāciju plāns un grafiks 2010.gadam.
Maģistra darba beigās veikti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi Aliplast mārketinga komunikāciju uzlabošanai.
Maģistra darbam ir gan teorētiska, gan praktiska nozīme.
Darbs sastāv no 109 lapas pusēm, 15 tabulām un 19 attēliem. The title of the master’s paper is „The Importance of Marketing Communications for „Aliplast” brand development in Latvia”. The aim of the paper was to explore the theoretical aspects of marketing communications and brand interactions and, on this basis, to analyse the importance of marketing communications for Aliplast brand development in Latvia and to work out suggestions to improve them.
The content of the master’s paper is divided into four chapters. In the theoretical part the concept of brand, its importance, development and management, as well as the most powerful and loved brands in Latvia in the year 2009 were described. The definition of marketing communications and their role in society, as well as main four complex elements of marketing communications and their advantages and disadvantages were described. Also the role of marketing communications in brand building and development was explored.
In the practical part of the master’s paper overall description about Aliplast was provided and the trend of construction market was explored. An analysis of Aliplast’s competitors and SWOT analysis were carried out, as well as marketing communications and activities of client loyalty development of Aliplast were evaluated. At the end of the practical part a plan of marketing communications for the year 2010 was worked out.
At the end of the master’s paper conclusions were made and suggestions for improvement of Aliplast’s marketing communications were worked out.
The master’s paper has both theoretical and practical meaning.
The paper consists of 109 pages, 15 tables and 19 pictures.