Show simple item record

dc.contributor.advisorNečvaļs, Nikolajsen_US
dc.contributor.authorTanons, Edijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:04Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:04Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29496en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25321
dc.description.abstractMasīvā urbanizācija un vienlaicigā turības palielināšanās pircējiem attīstības tirgos rada lielāku ekonomikas spēku. Tehnoloģiju pielietojums nākotnē mazumtirdzniecību padarīs personalizētāku un vērstu uz pircējiem. Klientu datu prasmīga pielietošana kļūs par konkurētspējas un attīstības pamatu. Maģistra darbā aplūkoti mazumtirdzniecības industrijas attīstības etapi un veikta globālā tirgus rādītāju analīze šai nozarei. Apskatīta saistīto industriju ietekme uz mazumtirdzniecību un to apjomi. Darbā pētītas nākotnes attīstības tendences un tās attiecinātas uz Latvijas mazumtirdzniecības nozari. Pētījuma rezultāti liecina, ka mazumtirdzniecības industrija atrodas būtisku pārmaiņu priekšā. Darba noslēgumā autors atklāj mazumtirdzniecības potenciālās tendences Latvijā, kā arī sniedz praktiskus ieteikumus balstītus uz globālajām tendencēm.en_US
dc.description.abstractMass urbanization and increasing affluence are simultaneously giving consumers in the emerging world greater economic power. Use of technology in the future will make retail more personalized and client centric. Smart usage of customer data will become fundamental to ensure competitiveness and development. Master thesis oversees the retail industry starting from development stages and conducts current global market performance analysis of the industry. Overviewed impact on retail industry from related industries and their volumes. In this work are also studied future developing industry trends and after applied to Latvian retail market. The study shows that the retail industry is overcoming significant changes. At the conclusion of the thesis author reveals potential trends in Latvian retail, as well as provide practical guidance based on global trends.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMazumtirdzniecības biznesa pārmaiņas pircējiem 2015en_US
dc.title.alternativeRetail business changes for consumers 2015en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record