Show simple item record

dc.contributor.advisorGarleja, Rasmaen_US
dc.contributor.authorŽizņevska, Aivitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:06Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:06Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30860en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25336
dc.description.abstractMaģistra darbs „Patērētāja uzvedības izpēte uzņēmumā SIA „Vejmars”. Mērķis: pamatojoties uz speciālās teorētiskās literatūras analīzi un lietišķo pētījumu uzņēmumā izvērtēt patērēšanas procesa mehānisma komponentu darbību un noteikt pilnīgošanos iespēja. Pētījumā apstiprināta hipotēze, ka tirgvedības aktivitātes paaugstina patērētāju uzvedības efektivitāti, ja tās funkcionē kā vienots savstarpēji papildinošs mehānisms. Pielietotās metodes ir teorētisks pētījums, anketēšana un anketas datu analīze. Darbā sniegts patērētāja uzvedību un sniedz mērķa patērētāja izpētes teorētiskos skatījumus, raksturoti patērēšanas procesa mehānisma komponenti un veikta mērķa patērētāju izpēte uzņēmumā. Nobeigumā ir maģistra darbu apkopojoši secinājumi un izstrādātie priekšlikumi. Darbam pievienots literatūras un avotu saraksts, pielikumi un darba kopsavilkums.en_US
dc.description.abstractThe theme of master work: „The investigation of consumer’s behaviour of company Ltd „Vejmars””. The goal: apprising of operation components action in consumption process, determination of perfection possibility, to explore this factors on this basis of analysis on special theoretical literature and efficient investigation of company. There are affirm hypothesis of research – activities of marketing are raise affectivity of consumer’s behaviour if it operate as a united mutually completing mechanism. There are explaining consumer behaviour and give theoretical view of investigation of proposal consumer, describe the mechanism components of consumption process mechanism, investigation of proposal consumer in company. There are conclusions and propositions at the end of master work. There are list literature and sources, appendix and summary.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePatērētāja uzvedības izpēte uzņēmumā SIA „Vejmars”en_US
dc.title.alternativeThe investigation of behaviour of consumers Ltd "Vejmars"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record