Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baibaen_US
dc.contributor.authorNorīte, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:07Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:07Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33062en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25354
dc.description.abstractŠajā maģistra darbā, tā autore ir veikusi apskatu par konkurētspēju, tā nozīmi gan mikro, gan makro līmenī uzņēmumam, kā arī apskatījusi galvenās konkurētspējas priekšrocības un veidus konkurētspējai uzņēmuma līmenī, konkurētspējai nozares līmenī un konkurētspējai valsts līmenī. Autore veica izpēti par Eiropas Savienības ekoindustriju, tā ietilpību un nozīmīgumu mūsdienās, kā arī apskatīja faktorus, kas nosaka, ko nozīmē ekoloģisks produkts, kas nozīmē, ka visam ražošanas ciklam ir jābūt saskaņā ar ekoloģiska produkta nosacījumiem, ne tikai galaproduktam. Autore veica pētījumu Latvijā un Vācijā par ekoloģisku pārtikas produktu lietošanu ikdienā un ekoloģiska dzīvesveida nozīmīgumu cilvēkiem. Aptauja tika veikta anketēšanas veidā ar interneta starpniecību un arī tiešajā anketēšanas veidā. Atslēgas vārdi: konkurētspēja, Eiropas Savienības ekoindustrija, iedzīvotāju paradumi.en_US
dc.description.abstractIn this Master thesis its author has done an overview about competitiveness, its importance in both micro and macro level, as well the main types and advantages of competitiveness in an enterprise, economy branch and state levels. The author has done a study on the eco-industry of the European Union, its capacity and current importance, as well as overviewed the factors that determine whether a product is ecologic, namely, that not only the final product has to be ecologic by the criteria but that the whole production cycle has to run according to the criteria of an ecologic product. The author carried out a questionnaire study in Latvia and German about the use of ecologic products in the daily life and the importance of ecologic lifestyle for the respondents. The questionnaire data was collected through online survey and direct survey techniques. Keywords: Competitiveness, European Union eco-industry, consumer habits.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleEkoloģisko dārzeņu eksports uz Vācijuen_US
dc.title.alternativeEcological vegetable export to Germanyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record