dc.contributor.advisor | Šavriņa, Baiba | en_US |
dc.contributor.author | Norīte, Ieva | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:43:07Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:43:07Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 33062 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25354 | |
dc.description.abstract | Šajā maģistra darbā, tā autore ir veikusi apskatu par konkurētspēju, tā nozīmi gan mikro, gan makro līmenī uzņēmumam, kā arī apskatījusi galvenās konkurētspējas priekšrocības un veidus konkurētspējai uzņēmuma līmenī, konkurētspējai nozares līmenī un konkurētspējai valsts līmenī.
Autore veica izpēti par Eiropas Savienības ekoindustriju, tā ietilpību un nozīmīgumu mūsdienās, kā arī apskatīja faktorus, kas nosaka, ko nozīmē ekoloģisks produkts, kas nozīmē, ka visam ražošanas ciklam ir jābūt saskaņā ar ekoloģiska produkta nosacījumiem, ne tikai galaproduktam.
Autore veica pētījumu Latvijā un Vācijā par ekoloģisku pārtikas produktu lietošanu ikdienā un ekoloģiska dzīvesveida nozīmīgumu cilvēkiem. Aptauja tika veikta anketēšanas veidā ar interneta starpniecību un arī tiešajā anketēšanas veidā.
Atslēgas vārdi: konkurētspēja, Eiropas Savienības ekoindustrija, iedzīvotāju paradumi. | en_US |
dc.description.abstract | In this Master thesis its author has done an overview about competitiveness, its importance in both micro and macro level, as well the main types and advantages of competitiveness in an enterprise, economy branch and state levels.
The author has done a study on the eco-industry of the European Union, its capacity and current importance, as well as overviewed the factors that determine whether a product is ecologic, namely, that not only the final product has to be ecologic by the criteria but that the whole production cycle has to run according to the criteria of an ecologic product.
The author carried out a questionnaire study in Latvia and German about the use of ecologic products in the daily life and the importance of ecologic lifestyle for the respondents. The questionnaire data was collected through online survey and direct survey techniques.
Keywords: Competitiveness, European Union eco-industry, consumer habits. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Ekoloģisko dārzeņu eksports uz Vāciju | en_US |
dc.title.alternative | Ecological vegetable export to Germany | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |