• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga stratēģijas klīnisko pētījumu līgumorganizācijās.

Thumbnail
View/Open
303-34957-Motmillere_Ilze_im11116.pdf (1.527Mb)
Author
Motmillere, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba tēma ir „Mārketinga stratēģijas klīnisko pētījumu līgumorganizācijās”, un darba mērķis ir noteikt, ar kādām mārketinga stratēģijām klīnisko pētījumu līgumorganizācijas piesaista sev klientus, lai varētu veikt klīniskos pētījumus. Klīniskā pētījuma klients ir persona, organizācija, iestāde vai institūcija, kas uzņemas atbildību par klīniskā pētījuma sākšanu, vadīšanu un/ vai finansēšanu. Maģistra darbā pētītā problēma: līdz šim nav precizēti mārketinga stratēģijas elementi klientu piesaistē, ņemot vērā industrijas specifiku un mārketinga stratēģijas nozīmi tajā. Teorētiskajā darba daļā tiek analizēti mārketinga stratēģijas plānošanas un kontroles teorētiskie aspekti. Analītiskajā darba daļā tiek analizēti klīnisko pētījumu īstenošanas nosacījumi līgumorganizācijā, kādi ir regulējošie normatīvi un ko nosaka klīnisko pētījumu direktīvas. Teorētiskā un analītiskā darba daļa tika izmantota kā pamats pētījuma darba daļai. Pētījuma darba daļā tiek analizēta mārketinga stratēģijas elementu pielietošana klīnisko pētījumu līgumorganizācijās, balstoties uz klīnisko pētījumu līgumorganizāciju SIA DOKUMEDS un organizācijas ekspertu sniegto viedokli, atbildot uz aptauju par mārketinga stratēģiju elementu pielietošanu, un no darba autores puses tiek izvērtēts, kādas mārketinga stratēģijas elementus organizācijas pielieto, kādas būtu nepieciešams attīstīt. Maģistra darbs sastāv no 3 daļām – teorētiskās, analītiskās apraksta un pētījuma daļas. Darba apjoms ir 94 lappuses, kurās tiek ietverts 31 attēls, 4 tabulas un 7 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga stratēģijas, klīnisko pētījumu līgumorganizācijas, klients, Laba klīniskā prakse, protokols; mārketinga stratēģijas elementi; ekspertu viedoklis.
 
Master's thesis: „Marketing strategies in Clinical trial contract research organizations," and the work aim is to determine what the marketing strategies of clinical trial contract research organizations will attract customers to carry out clinical trials. Clinical trial client is a person, organization, institution or body that takes responsibility for the clinical trial initiation, management and / or financing. Master's thesis researched problem that so far there is not specified elements of marketing strategies how to attract clients, taking into account industry-specific marketing strategies and the importance of it. The theoretical part of the work analyzed the marketing strategy planning and control theoretical aspects. In the analytical part of the work analyzed clinical trial conditions for implementing contract organization, what are the governing laws, regulations and established clinical trials directives. Theoretical and analytical part of the work was used as the basis for the research part. Part of the research analyzed the marketing strategies elements usage of clinical trial research contract organizations on the basis of clinical research contract organizations Ltd. DOKUMEDS and expert opinion provided in response to a survey of marketing strategy elements of the application. From the author point of view was examined what kind of marketing element strategies organizations are using and which should be developed. Master's thesis consists of three parts - the theoretical, analytical and descriptive part of the study. The amount of work is 94 pages including 31 figures, 4 tables and 7 appendices. Keywords: marketing strategies, clinical research contract organizations, the customer, Good clinical practice, protocol, marketing strategy elements; experts’ opinions
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25382
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV