Show simple item record

dc.contributor.advisorRoze, Ainārsen_US
dc.contributor.authorLase-Lasmane, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:14Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:14Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38513en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25409
dc.description.abstractŠī darba mērķis ir analizēt internetā bāzētu individualizētu rokassomiņu un apavu uzņēmumu stratēģijas un noskaidrot, vai tās izmanto kādu no ekonomiskajā literatūrā biežāk citētajām stratēģijām vai izvēlas vairāku stratēģiju sajaukumu. Darbā aplūkotas M. Portera Zemu izmaksu līderības, Diferenciācijas un Fokusa stratēģijas, kā arī V. Čana Kima un R. Mabornas Zilā okeāna stratēģija, definēts masveida individualizācijas fenomens. Pētnieciskajā daļā veikta divu nozares uzņēmumu – „Shoes of Prey” un „Laudi Vidni” situācijas analīze. Rezultāti atklāj, ka individualizācijas uzņēmumi neizvēlas vienu biznesa stratēģiju, bet veido individualizētas stratēģijas, kas piemērotas to zīmola vērtībām, tirgum un piedāvājumam. Tās balstās uz Diferenciācijas vai fokusētas diferenciācijas stratēģijām un Zilā Okeāna stratēģiju. Atslēgvārdi: masveida individualizācija, uzņēmumu biznesa stratēģijas, individualizētu produktu mazumtirdzniecība internetā, „Shoes of Prey”, „Laudi Vidni"en_US
dc.description.abstractThe purpose of this master thesis is to analyze the strategies of internet based customized handbag and shoes enterprises to find if they use a particular theoretical strategy or adapt their own. The work reviews M.Porter generic strategies of Differentiation, Low-cost leadership and Focus as well as V. Chan Kim and R. Mabourgne Blue Ocean Strategy, defines the phenomenon of mass customization. The practical research is focused on the case studies of two enterprises - "Shoes of Prey" and Laudi Vidni". The results show that these companies do not choose a theoretically defined approach but create their own custom strategies based on the values of their brand, market they operate in and the offered products. Elements from Differentiation, Focused Differentiation or Blue Ocean strategies are used; however Low-cost leadership strategy is not used. Keywords: mass customization, business strategies, online based business, "Shoes of Prey", "Laudi Vidni"en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma "ArtBag"stratēģija eksporta konkurētspējas paaugstināšanaien_US
dc.title.alternativeArtBag Ltd. Company development strategy for increasing international competitivenessen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record