Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Daigaen_US
dc.contributor.authorBluķe, Dainaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:19Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:19Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41035en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25452
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir veicināt izklaides nozares attīstību Latvijā. Pirmajā nodaļā tiek veikta esošās situācijas apraksts un problēmas raksturojums. Otrajā nodaļā autore izstrādā tehniski ekonomisko pamatojumu projekta priekšlikumam, uz kura bāzes, darba trešajā nodaļā tiek veikta projekta „Pasākumu aģentūras izveide” rokasgrāmatas metode. Darbs sastāv no 140 lappusēm, 24 attēliem, 23 tabulām un 27 pielikumiem. Projekta atslēgas vārdi: projektu vadīšana, projekts, pasākumu aģentūra.en_US
dc.description.abstractObjective of the Master’s Paper is promote the entertainment industry in Latvian. In the first chapter there is description of the situation and problems of agency for events. In the second chapter the author elaborates the technically economical substantiation for the proposal of the project on the base of which in the third chapter of the Paper there is peformed the elaboration of the manual of the Project. Paper consists of 140 pages, 24 pictures, 23 tables and 27 appendices Project keywords: project management, project, event agency.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePasākumu aģentūras izveides projektsen_US
dc.title.alternativeProject of Agency for Events Establishmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record