SIA " Bauskas alus" tirgus stratēģijas analīze un tās pilnveidošanas iespējas.
Author
Rulle, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Kaļķis, Henrijs
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
SIA „Bauskas alus” ir uzņēmums, kas vēlas saglabāt latviskās tradīcijas, turpināt un attīstīs mūsu senču alus un kvasa darīšanas metodes, saglabājot tautā tik iemīļoto alus un kvasa garšu. Lai nodrošinātu uzņēmuma attīstību, nepieciešams palielināt tā tirgus daļu, tādēļ bakalaura darba mērķis ir analizēt SIA „Bauskas alus” tirgus stratēģiju un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai, lai nodrošinātu uzņēmuma izaugsmi. Pētījuma galvenie uzdevumi ir atbilstošās literatūras izpēte, uzņēmuma darbības izpēte, alus un kvasa (iesala dzērienu) nozares izpēte, tirgus situācijas analīze, uzņēmuma produktu izplatītāju aptauja un ekspertu intervēšana. Darba gaitā noskaidrotas uzņēmuma stiprās un vājās puses un uz nākotnes situācijas prognožu pamata izstrādāti pasākumi, kas jāveic, lai palielinātu uzņēmuma tirgus daļu. Ltd. "Bauska beer" is a company that wants to preserve the Latvian traditions, and to continue to develop our ancestors beer and malt liquor making methods, while keeping the people so beloved ancient beer and malt liguor taste. In order to ensure the growth of the company, there is need to increase its market share so the bachelor's thesis is to analyze Ltd. "Bauska beer" market strategy and formulate proposals for its improvement, to ensure the company's growth. The study's main tasks are to research relevant literature, business operations research, beer and malt beverage industry research, market analysis of the situation, survey company’s resellers and interview experts of the industries. In work has identified strengths and weaknesses of company and predicted the future situation to set basic steps to increase the company's market share.