Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorIesalniece, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:22Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:22Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41418en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25472
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Viesu nama „Mare Balticum” mārketinga stratēģijas izstrāde un realizācija”. Ekonomiskās augšupejas rezultātā palielinās tūristu skaits, rodas tūristu mītņu trūkums vasaras periodā. Lai apmierinātu ieejošā tūrisma vajadzības, nepieciešams veidot jaunus, tūristu vēlmēm atbilstošus viesu namus ar efektīvu mārketinga stratēģiju. Darba mērķis ir, balstoties uz teorijas atzinumiem un pētījumiem, izstrādāt atbilstošu viesu nama „Mare Balticum” mārketinga stratēģiju. Galvenie darba uzdevumi ir ekspertu anketēšana, konkurentu izpēte, stratēģijas plānošana. Pētījumā tika noskaidrots, ka Latvijas un Jūrmalas tūrisma nozare vērtējama viduvēji un nepieciešams pilnveidot nozares darbību. Viesu namu segments Jūrmalā attīstīts viduvēji, konkurence nav liela un jaunam viesu namam iespējams atrast savu unikālo pozīciju tirgū.en_US
dc.description.abstractThe topic of master's thesis is „Marketing strategy development and implementation in the guest house „Mare Balticum”. As the result of economic growth the number of tourists’ increases and a lack of tourist accommodation in the summer period appear. To meet the needs of incoming tourism, it is necessary to build new guest houses with an effective marketing strategy. The goal of the thesis is to develop a suitable guest house „Mare Balticum” marketing strategy that is based on the theories and research findings. The main tasks are to make expert survey, competitor research, plan a strategy. The study showed that tourism industry in Latvia and Jurmala considered being necessary to improve the functioning. Guest house segment in Jurmala developed satisfactory, the competition is not great and a new guest house can find its unique position.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleViesu nama "Mare Balticum" mārketinga stratēģijas izstrāde un realizācijaen_US
dc.title.alternativeMarketing strategy development and implementation in the guest house "Mare Balticum"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record