SIA Sportland interneta veikala izveides projekts
Autor
Kušča, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Daiga
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba mērķis ir nodrošināt SIA „Sportland” preču iegādi ārpus esošām tirdzniecības vietām. Darba svarīgākie uzdevumi ir izpētīt uzņēmuma darbības principus, finanšu rādītājus un attīstības perspektīvas, izsecināt būtiskākas problēmas, kas kavē peļņas palielināšanu. Darba pētījuma ietvaros tika secināta sekojoša problēma – netiek nodrošināti mūsdienīgi preču pārdošanas kanāli.
Problēmas novēršanai tika pielietotas projektu vadīšanas metodes un izstrādāts interneta veikala izveides projekts. Projekta mērķis ir palielināt uzņēmuma apgrozījumu vismaz par 5% un piesaistīt vismaz 20% jauno klientu. Objective of the Master’s paper is to provide for shopping of goods from SIA „Sportland” outside of conventional shopping places. Main objectives of the work are to study principles of company operations, financial indicators and development perspectives, to establish main problems hindering growth of profit. The following problem was identified within framework of the study performed – no advanced sale channels are introduced.
For purposes of elimination of this problem the project management methods were applied and a project for setting up of internet store was developed. Target of the Project is to increase company turnover at least by 5% and to attract at least 20% of new clients.