dc.contributor.advisor | Sloka, Biruta | en_US |
dc.contributor.author | Omule, Raimonda | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:43:24Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:43:24Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.other | 41967 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25495 | |
dc.description.abstract | Raimondas Omules maģistra darba temats ir „Klientu lojalitātes izveide industriālo parku biznesā, ieviešot OpenERP sistēmu mārketinga aktivitātēs”.
Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kā var uzlabot SIA NP Properties klientu lojalitāti, ieviešot OpenERP sistēmu mārketinga aktivitātēs.
Teorētiskajā maģistra darba daļā ir apskatīti ERP sistēmas principi, raksturoti četri sistēmas risinājumi, padziļināti izpētīta OpenERP sistēmas ieviešana SIA NP Properties un piedāvātas idejas lojalitātes uzlabošanai.
Empīriskajā maģistra darba daļā ir veikta salīdzinoša atklātā OpenERP sistēmas analīze, kā arī kvantitatīvais pētījums, kurā tika noskaidrota esošo un potenciālo klientu viedoklis par OpenERP sistēmu. Uz salīdzinošas analīzes bāzes ir izvēlēts risinājums, pielāgots NP Properties darbības specifikai.
Maģistra darbā ir izvērtētas izvēlētās sistēmas modificēšanas metodes.Jauna funkcionalitāte ir eksperimentāli pārbaudīta un ir izdarīti secinājumi.Maģistra darba apjoms 82lpp,5 tab.,2 piel. | en_US |
dc.description.abstract | Raimondas Omules topic of Master's Thesis is „Development of loyalty programs for industrial park business through implementation of OpenERP systems in marketing activities”.
Master's thesis goal is to investigate how to improve NP Properties customer loyalty by involving OpenERP systems.
In theoretical part of Masters thesis are discussed principles of ERP system, described four systems solutions, thoroughly studied OpenERP systems implanting in NP Properties and offered ideas for improving loyalty.
In the empirical part of the Master's Thesis is made comparative analysis of the open OpenERP system, as well as quantitative research, which investigated customers view on the OpenERP system.On a comparative basis of analysis have been selected solution adapted NP Properties business.In Master's work are discussed methods of modifying the selected system.New functionality has been tested and conclusions are drawn.
Masters thesis consists of 82 pages,5 tables,15 pictures,2 appendices. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Klientu lojalitātes programmas izveide industriālo parku biznesā, ieviešot OPENERP sistēmu mārketinga aktivitātēs | en_US |
dc.title.alternative | Development of loyalty programs for industrial park business through implementation of OPEN ERP systems in marketing activities | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |