Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Birutaen_US
dc.contributor.authorOmule, Raimondaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:24Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:24Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41967en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25495
dc.description.abstractRaimondas Omules maģistra darba temats ir „Klientu lojalitātes izveide industriālo parku biznesā, ieviešot OpenERP sistēmu mārketinga aktivitātēs”. Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kā var uzlabot SIA NP Properties klientu lojalitāti, ieviešot OpenERP sistēmu mārketinga aktivitātēs. Teorētiskajā maģistra darba daļā ir apskatīti ERP sistēmas principi, raksturoti četri sistēmas risinājumi, padziļināti izpētīta OpenERP sistēmas ieviešana SIA NP Properties un piedāvātas idejas lojalitātes uzlabošanai. Empīriskajā maģistra darba daļā ir veikta salīdzinoša atklātā OpenERP sistēmas analīze, kā arī kvantitatīvais pētījums, kurā tika noskaidrota esošo un potenciālo klientu viedoklis par OpenERP sistēmu. Uz salīdzinošas analīzes bāzes ir izvēlēts risinājums, pielāgots NP Properties darbības specifikai. Maģistra darbā ir izvērtētas izvēlētās sistēmas modificēšanas metodes.Jauna funkcionalitāte ir eksperimentāli pārbaudīta un ir izdarīti secinājumi.Maģistra darba apjoms 82lpp,5 tab.,2 piel.en_US
dc.description.abstractRaimondas Omules topic of Master's Thesis is „Development of loyalty programs for industrial park business through implementation of OpenERP systems in marketing activities”. Master's thesis goal is to investigate how to improve NP Properties customer loyalty by involving OpenERP systems. In theoretical part of Masters thesis are discussed principles of ERP system, described four systems solutions, thoroughly studied OpenERP systems implanting in NP Properties and offered ideas for improving loyalty. In the empirical part of the Master's Thesis is made comparative analysis of the open OpenERP system, as well as quantitative research, which investigated customers view on the OpenERP system.On a comparative basis of analysis have been selected solution adapted NP Properties business.In Master's work are discussed methods of modifying the selected system.New functionality has been tested and conclusions are drawn. Masters thesis consists of 82 pages,5 tables,15 pictures,2 appendices.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKlientu lojalitātes programmas izveide industriālo parku biznesā, ieviešot OPENERP sistēmu mārketinga aktivitātēsen_US
dc.title.alternativeDevelopment of loyalty programs for industrial park business through implementation of OPEN ERP systems in marketing activitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record