SIA "VP Market" personāla motivācijas pilnveide
Author
Stašķevičs, Aleksejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vitkovskis, Jānis
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba pilnais nosaukums ir: “SIA “VP Market” personāla motivācijas pilnveide”. Tas aizņem 76 lpp. un iekļauj sevī: 17 attēlus, 8 tabulas, 4 formulas un 2 pielikumus. Darbā tika izmantoti 38 literatūras un citi informācijas avoti.
Darbā tika izmantotas uzņēmuma personāla analīzes metodes, kā arī tika veikta darba vides analīze, kas tika balstīta uz uzņēmuma personāla aptauju rezultātu analīzes pamata. Aptauju rezultāti tika apstrādāti un analizēti ar STATISTICA un Microsoft Excel statistisko datu apstrādes paketes palīdzību.
Diplomdarba pirmajā nodaļā tika apskatīti motivācijas procesa teorētiskie aspekti: tās būtība un pamatprincipi, pamatkoncepcijas. Tika sniegts ieskats motivācijas procesa teorijā.
Otra nodaļa ietver sevī veikalu tīkla “VP Market” veikala “L-75” organizātoriski ekonomisko raksturojumu, kas dod priekšstatu par uzņēmuma personāla darba un vides apstākļiem.
Trešā nodaļa apskata uzņēmuma personāla darba stimulēšanas un pilnveidošanas iespējas, kas uzņēmuma personālam dod iespēju strādāt ar lielāku efektivitāti pozitīvā un draudzīgā vidē.
Darba noslēguma nodaļā “Secinājumi un priekšlikumi” tiek izdarīti secinājumi par veikala “L-75” darba vidi un personāla motivāciju, kā arī sniegti priekšlikumi personāla stimulēšanas uzlabošanai un nepilnību novēršanai. The degree work is dedicated to Improvement of personnel motivation of "VP Market". Work consists of 76 pages and includes:17 images, 8 tables, 4 formulas and 2 appendices. There are 38 lists of literature and information.
There are used methods of the analysis of the personnel, and the analysis of working environment is done which, is based on the analysis of questionnaires of employees. Results of questioning are processed by means of a package of computer processing statistical data STATISTICA and Microsoft Excel.
The first chapter describes theoretical aspects of process of motivation: essence and the main principles, the basic concepts,the theory of process of motivation.
The second chapter includes the organizational and economic description of the shop "L-75" from a network of shops "VP Market", that allows to see working environment of the personnel.
The third chapter considers opportunities of stimulation of the personnel and the improvement,what will help employees of the enterprise to work with most return in a positive and friendly environment.
At the end of work there are presented conclusions about working environment of the shop “L-75” and motivation of the personnel. There are given suggestions for the improvement of stimulation of personnel and deleting of failings.