Show simple item record

dc.contributor.advisorKūle, Lailaen_US
dc.contributor.authorKaugure, Līvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:44:21Z
dc.date.available2015-03-24T08:44:21Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14700en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25805
dc.description.abstractBakalaura darbā „Ikdienas dzīves telpa un kvalitāte pretstatā attīstītāju veidotajam reklāmas tēlam: Beberu” ciemats kā piemērs„ tiek salīdzināts ciemata „Beberi” attīstītāju veidotais vietas un ikdienas dzīvas telpas tēls un ciemata vietējo iedzīvotāju ikdienas dzīves telpas vērtējums. Pētījuma teorētiskajā daļā tiek aprakstīti ikdienas dzīves telpu veidojošie elementi, kā arī vietas tēla veidošanas, reklamēšanas un pārdošanas paņēmieni un kā tie tiek izmantoti piepilsētu ciematos. Darba empīriskajā daļā tiek aprakstīts ciemata „Beberi” attīstītāju veidotais tēls, kā šis tēls ir ietekmējis iedzīvotāju lēmumu pieņemšanu par dzīvesvietas maiņu, un kāds ir ciemata „Beberi” iedzīvotāju ikdienas dzīves telpas vērtējums. Atslēgas vārdi: ikdienas dzīves telpa; telpas kvalitāte; vietu reklamēšana un pārdošana;en_US
dc.description.abstractThe Bachelor thesis “Lifeworld and quality of life versus developers created image: case of suburban village ”Beberi”” compares the developers intended image and lifeworld of “Beberi” village and real lifeworld of actual inhabitants. The theoretical part discusses elements that form lifeworld, the process of place image formation, the place advertising and branding, sales techniques and how they are applied to suburban villages. The papers empiric research describes a village’s mental image made by its developers. It also describes how this image has affected a prospective inhabitants decision to move to the village and how it shapes the contemporary opinion of their everyday life. Key words: lifeworld; quality of life; place marketing and branding; city selling;en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectĢeogrāfijaen_US
dc.titleIkdienas dzīves telpa un kvalitāte pretstatā attīstītāju veidotajam reklāmas tēlam: Beberu ciemats kā piemērsen_US
dc.title.alternativeLifeworld and Quality of Life versus Developers Created Image: Case of Suburban Village ”Beberi”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record