Mīļdzīvnieki kā patēriņa prece Latvijā
Author
Goba, Rūta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Āboliņa, Kristīne
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs ir izstrādāts par tēmu „Mīļdzīvnieki kā patēriņa prece Latvijā”.
Bakalaura darba pētījuma mērķis ir noskaidrot Latvijas iedzīvotāju attieksmi pret mīļdzīvnieku iegādāšanos un turēšanu, un to piedāvājuma daudzveidību. Veicot darbu, teorētiskajā daļā apskatīta informācija par dzīvnieku un cilvēku savstarpējo attiecību jautājumiem, dzīvnieku lomu cilvēku dzīvē un dzīvnieku labturības aspekti. Neskatoties uz daudzveidīgo dzīvnieku sludinājumu skaitu internetā un sortimentu zooveikalos, mūsdienās gandrīz katram otrajam cilvēkam ir kaķis, bet katram trešajam - suns. Pētījuma rezultātā atspoguļosies iedzīvotāju zināšanas un attieksme pret saviem mīļdzīvniekiem.
Atslēgas vārdi: Cilvēks, bizness, dzīvnieku ētika, labturība, mīļdzīvnieki. The title of the Bachelor thesis is „Pets Animal as consumer products in Latvia”.
The aim of this bachelor`s thesis was to get an introduction to the situation about Latvian citizen attitude for or against buying and keeping care of pets, is the variety wide enough, when choosing to buy it. In the theoretical part of the work information about human and animal interactions, the importance of animals and humans lives and the aspects of animal welfare were collected. Even though the variety of choices on the internet are huge when choosing a pet, the variety of offers when we go to a pet store, every second persons, who lives in Latvia, has got a cat, but every third- a dog. In the end of the research Latvian citizen attitude for or against their pets will be seen.
Key words: Human, business, animal ethics, animal welfare, pets.