Show simple item record

dc.contributor.advisorRozīte, Maijaen_US
dc.contributor.authorVigule, Guntaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:44:44Z
dc.date.available2015-03-24T08:44:44Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other37309en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25915
dc.description.abstractMaģistra darba “Vizuālās informācijas izmantošana ģeogrāfijas mācību satura apguvei vidusskolā” mērķis ir izvērtēt vizuālo metodisko materiālu pielietojuma efektivitāti atbilstoši Vispārējās vidējās izglītības standartam 2009./2010.mācību gadam un ģeogrāfijas mācību programmai vidusskolai tēmā “Sociālā vide un kultūrvide laikā un telpā”. Teorētisko daļu veido dažādu pedagoģisko metožu izvērtējums, lai noskaidrotu, kādas metodes ir efektīvākas mācību vielas apguvē vidusskolēniem. Praktiskajā daļā tika noskaidrota izziņas darbības aktivizēšana caur vizuālajiem attēliem ģeogrāfijas stundās jauniešiem vecumā no 16 līdz 17 gadiem. Pētījumā iegūtie rezultāti apstiprināja ievadā izvirzītās hipotēzes, ka pielietojot vizuālos attēlus ģeogrāfijas stundās tiek attīstīta skolēnu uztvere, atmiņa un sasniegti augstāki mācību sasniegumi. Atslēgas vārdi: mācību standarts, uztvere, vizuālās metodes, mācību sasniegumi.en_US
dc.description.abstractThe title of the Master’s diploma work is „Visual aids in teaching Geography at secondary school”. The objective of the Master’s paper is to evaluate the significance of using visual teaching aids according to the General secondary school education standard for the 2009/2010 and secondary school geography curriculum in theme „Social and cultural environment in time and space”. The theoretical part consists of physiological analysis of several pedagogic methods to ascertain that these methods are the most effective in the learning process for secondary school students. The practical part ascertains the activization of cognition through the visual images in geography classes for 16-17 year old students. The research results confirmed the hypothesis set up in introduction, is using the visual teaching aids in Geography develops students perception, memory and enhances studying results. The key words: education standard, perception, visual methods, studying results.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectĢeogrāfijaen_US
dc.titleVizuālās informācijas izmantošana ģeogrāfijas mācību satura apguvei vidusskolāen_US
dc.title.alternativeVisual Aids in Teaching Geography at Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record