Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorSaļikova, Jeļizavetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:05Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:05Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12632en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25979
dc.description.abstractProfesionālās lietišķās sarakstes iemaņas ir svarīgas mūsdienu pasaulē, jo tās ietekmē biznesa attiecību un pārrunu efektivitāti. Maģistra darba mērķis bija izpetīt rakstīšanas mācīšanas metodes, lai pilnveidotu pieauguša valodas apguvēja prasmes rakstīt biznesa vēstules. Pētījumā tika izmantotas tādas metodes kā literatūras apskats un, gadījuma izpēte, kas ietvēra valodas vajadzību izpēti, zināšanu pārbaudes testu pirms un pēc dalības mācību kursā, kā arī mācību materiālu izstrādi un pedagoģiskos vērojumus. Veiktā žanra analīze palīdzēja noteikt biznesa vēstuļu teksta pragmatiskās un teksta lingvistiskās pazīmes, kas bija svarīgs faktors, lai iemacītu studentu sekmīgi rakstīt biznesa vēstuļes angļu valodā. Pētījumā iegūtie rezultāti pierādīja, ka studenta biznesa vēstuļu rakstīšanas prasmes ir iespējams veicināt, ja skolotājs pielāgo stundas pieauguša valodas apguvēja vajadzībām un izmanto integrētu pieeju rakstīšanas mācīšanai. Atslēgvārdi: biznesa vēstules, teksta lingvistiskās pazīmes, teksta pragmatiskās pazīmes, rakstīšanas prasmes, integrēta pieeja rakstīšanas mācīšanai, gadījuma izpēteen_US
dc.description.abstractThe skills of conducting business correspondence professionally are important in the modern world, since they enhance the effectiveness of business relations and negotiations. The aim of the master paper was to investigate the key approaches of teaching writing skills in order to develop the adult learner’s business letter writing skills. The methods of the research comprised the literature review and the case study, which used a needs analysis, a pre-test and a post-test as well as the piloting of the relevant lessons plans and classroom observation as research tools. The conducted genre analysis helped us identify the text-external and text-internal features of business letters, which was relevant for teaching the adult learner to write business letters in English successfully. The results of the research showed that the learner’s business letter writing skills can be facilitated if the teacher tailors the lessons to the needs of the adult learner and employs an integrated approach to teaching writing. Key words: business letters, text-external features, text-internal features, writing skills, an integrated approach, case studyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleGadījuma izpēte par biznesa vēstuļu rakstīšanas apguvi pieaugušajiemen_US
dc.title.alternativeA Case Study of Business Letter Writing Acquisition by the Adulten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record