Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorLazdovska, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:06Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:06Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12928en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25982
dc.description.abstractDaži skolēni var iemācīties lasīt paši, bet daudziem ir vajadzīga palīdzība. Lai tas būtu iespējams, pasniedzējiem ir jāpielieto dažādas lasīšanas stratēģijas. Vislabākais veids, kā var iemācīties saprast tekstus, ir daudz lasīt. Tas ļauj skolēniem atpazīt teksta mērķus, izanalizēt tekstu un izdarīt secinājumus. Šī darba mērķis ir pierādīt, ka jebkurš skolēns var iemācīties saprast literāros tekstus. Darbā ir aprakstītas un izanalizētas galvenās pieejas kā var iemācīties lasīt, uzsverot teksta mērķus. Šajā darbā ir aprakstītas gan teorētiskas, gan praktiskas metodes, kā var iemācīties lasīt un saprast literāros tekstus.en_US
dc.description.abstractSome students can master the reading of literary texts themselves, but some students need some help. In order to do this, students will need to use some reading strategies that could let them interact with the text. The research argues that the best way to master reading comprehension is to complement reading with activities. It enables students to inverstigate relations between ideas, analyze, and draw relevant conclusions. The purpose of the present bachelor paper is to prove that literature is highly useful in teaching the English language. The paper examines the basic approaches used to teach reading comprehension of non-referential, literary texts. The bachelor paper contains both practical and theoretical methods to teaching comprehension of the literary texts.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleLiteratūras izmantošana angļu valodas mācīšanāen_US
dc.title.alternativeLiterature in English Language Teachingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record