Klusēšanas pieeja angļu valodas mācīšanā
Author
Obidenkova, Sofija
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir „Klusēšanās Pieeja Angļu Valodas Mācīšanā”.
Šī darba mērķis ir parādīt, kā klusēšanas pieeju lieto angļu valodas mācīšanā un kā tā darbojas studentu mācīšanā, kas sāk apgūt šo valodu.
Izvēlētas pētniecības metodes ir noskaidrot klusēšanas pieejas derīgumu mācību posma sākumā, kā arī izzināt principus, uz kuriem balstas klusēšanas pieeja.
Darba praktiskai daļai tika izvēlēta izglītības iestādē, kas kalpo, lai noskaidrotu problēmu.
Pētījumā beigās tika izdarīti īpaši secinājumi, kas saistīti ar metodiku angļu valodas mācīšanā.
Atslēgvārdi: klusums, kognitīvā pieeja, kodēšana ar krāsu, lietpratība, atklājums, Cuisenaire stieņi, diagrammas. The topic of the paper is ”The Silent Way for English Language Teaching”.
The purpose of the paper is to show how the Silent Way method is used in English language teaching and how it works for the learners who begin to learn it.
The research methods that have been chosen were to find out the Silent way usefulness at the primary stage of learning as well as to find out principles the Silent way is based on.
Here was chosen an educational establishment for the practical part of the paper which serves for the finding out the problem.
At the end of the research here the particular conclusions are made connected with the method for English language teaching.
Key words: silence, cognitive approach, colour coded, awareness, discovering, Cuisenaire rods, charts.