Show simple item record

dc.contributor.advisorSokolova, Irinaen_US
dc.contributor.authorKazimirska, Jekaterīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:13Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:13Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19593en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26021
dc.description.abstractMotivācija tiek uzskatīta par atslēgu veiksmīgai svešvalodas apguvei. Neskatoties uz to, ka motivācija ir studentam piederoša īpašība, tā var būt ārēju apstākļu ietekmēta, kā, piemēram, izglītības konteksts. Darba mērķis ir izpētīt komunikatīvās pieejas angļu valodas mācīšanās ietekmi uz angļu valodas, kā svešvalodas studentu motivāciju. Darba autors ir pārskatījis teorētiskos avotus saistībā ar diskusijas tēmu un, balstoties uz teorētiskajām zināšanām, tika izveidota anketēšana, balstīta uz aptauju, lai noskaidrotu studentu un pasniedzēju viedokli par komunikatīvās pieejas angļu valodas mācīšanu, ar uzsvaru uz saziņas aktivitātēm, kas pielietotas valodas nodarbībās un to ietekmi uz studentu motivāciju mācīties angļu valodu. Rezultāti ļauj secināt, ka komunikatīvā pieeja angļu valodas mācīšanai var palielināt studentu ieinteresētību angļu valodā un stimulēt viņu motivāciju to mācīties. Tomēr, tas ir iespējams tikai tad, ja visi komunikatīvās pieejas angļu valodas mācīšanā komponenti tiek pielietoti un aktivitātes atbilst studentu vajadzībām, vērtībām un interesēm, raisot viņu emocionālo iesaistīšanos mācību procesā. Atslēgas vārdi: motivācija, komunikatīvā pieeja, komunikatīvā kompetence, komunikatīvā aktivitāteen_US
dc.description.abstractMotivation is considered to be a key to success in foreign language learning. In spite of the fact that motivation is a property of a student it still can be influenced by the outside factors such as the educational context. The purpose of the present study is to investigate the effects of the Communicative Language Teaching on EFL learners’ motivation. The author of the present thesis has reviewed the theoretical sources related to the theme under discussion and, on the basis of the theoretical knowledge, carried out a questionnaire-based survey to find out the opinions of students and teachers concerning the use of the Communicative Approach with the focus on the communicative activities used in language classes and their impact on the students’ motivation to study English. The results allow to conclude that the Communicative Approach to ELT can increase students’ interest in English and foster their motivation to learn it. However, it is possible only if all the components of the Communicative Language Teaching are employed and the activities used meet the students’ needs, values and interests, provoking their emotional involvement in the teaching/learning process. Key words: motivation, the Communicative Approach, communicative competence, communicative activityen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleKomunikatīvā pieeja angļu valodas mācīšanā un studentu motivācijāen_US
dc.title.alternativeCommunicative Approach to ELT and Students' Motivationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record