• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Angļu valodas apguvēju rakstisko korpusu leksiskā analīze

Thumbnail
View/Open
306-23930-Liduma_Laura_ll06045.pdf (587.1Kb)
Author
Līduma, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Šī pētījuma nolūks ir noskaidrot kādas kopīgas vai atšķirīgas iezīmes pastāv starp diviem pilnīgi dažādiem tekstu kopumiem, kurus rakstījuši latviešu 12. klases audzēkņi, kas apgūst angļu valodu kā L2 un L1 angļu valodas studenti. Pētījumā izmantota teorētiskā pētījuma metode, kas ietver teorijas izpēti un analīzi, un praktiskā pētījuma metode, kas ietver kvantitatīvā pētījuma rezultātā iegūtu datu analīzi, ar VocabProfile programmas palīdzību veikti aprēķini, viensekojuma un divsekojuma t-tests, Koena d aprēķins un Pīrsona korrelācijas koeficients. Pētījuma rezultāti rāda, ka starp L1 un L2 tekstiem ir būtiskas atšķirības, izņemot K2 grupu, kura, saskaņā ra rezultātiem starp abām tekstu grupām, nav atšķirīga. Atslēgvārdi, kas ir ietverti šajā pētījumā ir sekojoši: •Korpusu lingvistika •L1 un L2 angļu valodas apguvēji •Rakstu krājumi angļu valodā •Vārdu biežumu grupas •Leksiskais Biežuma Profils •Leksiskais blīvums •VocabProfile programma
 
This is an exploratory research and its purpose is to find out what common features or similarities exist between two very different sets of texts written by L2 and L1 learners. The methods of this research are: theoretical, including investigation, analysis and exploration of appropriate theories and practical that consists of analysis of data obtained in the quantitative research, calculations performed by Vocabprofile, one-sample and two-sample t-test, calculation of Cohen’s d and Pearson’s correlation coeficient. The research results show that there are significant diferences between L1 and L2 written texts, except the case of K2 (second thousand words of the General Service List (GSL). The key words of this paper are the following: •Corpus Linguistics •L1 and L2 learners •Written corpora •Word Frequency Groups •Lexical Frequency Profile •Lexical density •VocabProfile
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26076
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV