Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorLīduma, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:20Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:20Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23930en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26076
dc.description.abstractŠī pētījuma nolūks ir noskaidrot kādas kopīgas vai atšķirīgas iezīmes pastāv starp diviem pilnīgi dažādiem tekstu kopumiem, kurus rakstījuši latviešu 12. klases audzēkņi, kas apgūst angļu valodu kā L2 un L1 angļu valodas studenti. Pētījumā izmantota teorētiskā pētījuma metode, kas ietver teorijas izpēti un analīzi, un praktiskā pētījuma metode, kas ietver kvantitatīvā pētījuma rezultātā iegūtu datu analīzi, ar VocabProfile programmas palīdzību veikti aprēķini, viensekojuma un divsekojuma t-tests, Koena d aprēķins un Pīrsona korrelācijas koeficients. Pētījuma rezultāti rāda, ka starp L1 un L2 tekstiem ir būtiskas atšķirības, izņemot K2 grupu, kura, saskaņā ra rezultātiem starp abām tekstu grupām, nav atšķirīga. Atslēgvārdi, kas ir ietverti šajā pētījumā ir sekojoši: •Korpusu lingvistika •L1 un L2 angļu valodas apguvēji •Rakstu krājumi angļu valodā •Vārdu biežumu grupas •Leksiskais Biežuma Profils •Leksiskais blīvums •VocabProfile programmaen_US
dc.description.abstractThis is an exploratory research and its purpose is to find out what common features or similarities exist between two very different sets of texts written by L2 and L1 learners. The methods of this research are: theoretical, including investigation, analysis and exploration of appropriate theories and practical that consists of analysis of data obtained in the quantitative research, calculations performed by Vocabprofile, one-sample and two-sample t-test, calculation of Cohen’s d and Pearson’s correlation coeficient. The research results show that there are significant diferences between L1 and L2 written texts, except the case of K2 (second thousand words of the General Service List (GSL). The key words of this paper are the following: •Corpus Linguistics •L1 and L2 learners •Written corpora •Word Frequency Groups •Lexical Frequency Profile •Lexical density •VocabProfileen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleAngļu valodas apguvēju rakstisko korpusu leksiskā analīzeen_US
dc.title.alternativeLexical Analysis of English Language Learner Written Corporaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record