Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorRadiņa, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:26Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:26Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other31917en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26138
dc.description.abstractReklāmas devīzes ir frāzes, kas izsaka reklāmas paziņojuma būtību un, kas tiek lietotas, lai veicinātu produktu patēriņu un pakalpojumu izmantošanu. Bakalaura darba mērķis bija izpētīt valodas mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu lomu reklāmu uztveršanā. Teorētisko materiālu un reklāmas devīžu piemēru diskursa analīze pierādīja, ka mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu galvenā loma reklāmas devīzēs ir ietekmēt pircēja izvēli, stimulēt vēlēšanos iegādāties un izmantot tos produktus un pakalpojumus, kas tiek piedāvāti. Tādā veidā valodas mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus izmanto manipulācijai un pārliecināšanai. Veicot pētījumu tika secināts, ka reklāmas devīzēs lietotie leksiskie, sintaktiskie un fonētiskie mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi ir valodniecības rīki, kas piešķir papildus nozīmi izvēlētajiem vārdiem vai frāzēm, veido īpašas teikumu uzbūves struktūras, rada sevišķus akustiskus efektus, rosina pozitīvas emocijas un mākslīgā veidā padara reklāmas personiskas. Atslēgas vārdi: reklāmu devīzes, reklāmas diskurss, leksiskie, sintaktiskie un fonētiskie izteiksmes līdzekļi.en_US
dc.description.abstractAdvertising slogans are phrases that convey the message of the advertisement and are used to promote the consumption of a product or the utilization of a service. The present bachelor paper aimed at investigating the role of stylistic means in the perception of advertising slogans. The theory available on the issues and the discourse analysis of the selected examples of advertising slogans proved that the main role of stylistic means in advertising slogans is to influence the choice of the consumer and encourage him or her to purchase and utilize those products and services that are offered. Thus, they are used as a means of manipulation and persuasion. It was concluded that lexical, syntactical and phonetic expressive means used in advertising slogans are linguistic tools which form specific syntactical structures, produce concrete acoustic effects, arouse positive emotions and shape the synthetic personalization of an advertisement. Key words: advertising slogans, advertising discourse, lexical, syntactical and phonetic expressive means.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleStilistiskie izteiksmes līdzekļi reklāmas devīzēsen_US
dc.title.alternativeStylistic Means in Advertising Sloganen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record