Runāšanas prasmju attīstība izmantojot atstāstīšanu
Author
Manija, Sofiko
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Sokolova, Irina
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir "Runāšanas Prasmju Attīstīšana Izmantojot Atstāstīšanu". Tā ir balstīta uz atstāstīšanas metodi, kas palīdz attīstīt runāšanas prasmes. Darba galvenais mērķis ir izpētīt atstāstīšanas nozīmi runāšanas prasmju attīstībā klasē. Bakalaura darbs ir sadalīts trīs nodaļās. Pirmajā nodaļā ir aplūkoti runāšanas un runāšanas prasmju attīstības teorētiskie avoti un aktivitātes, kas būtu izmantojamas mācīšanas procesā. Otrā nodaļa attiecās uz atstāstīšanu – vienu no veidiem kā runāšanas prasmes varētu būt attīstītas. Trešā nodaļa ir aprakstīts praktiskās daļas pētījums. Pētījumam tika izvēlēta triangulācijas metode.
Atslēgvārdi: runāšanas prasmes, komunikācija, atstāstīšana, aktivitātes, stratēģijas, triangulācijas metode The theme of the Bachelor thesis is “Speaking Skills Development through Storytelling”. It is devoted to the storytelling method, which helps to develop speaking skills. The main goal of this paper is to study the role of storytelling in the development of speaking skills in the classroom. The Bachelor thesis is divided into three chapters. The first chapter deals with the theoretical sources on speaking, speaking skills development, and the activities that could be used in the teaching process. The second chapter refers to the storytelling - one of the ways in which speaking skills could be development. The third chapter is the description of the empirical part of the research. The triangulation method was applied in the practical part of the research.
Key words: speaking skills, communication, storytelling, activities, strategies, triangulation method