• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociolingvistiskie principi reklāmas jomā lietotai angļu valodai

Thumbnail
Открыть
306-5482-Sociolinguistic_Principles_Underlying_English_for_Advertising.pdf (707.2Kb)
Автор
Ņikitina, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Roziņa, Gunta
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Reklāma ir svarīgs ekonomikas un kultūras saziņas instruments. Daudzējā ziņā reklāma atspoguļo tās sabiedrības paražas, kurā tā funkcionē un dažreiz ievērojami ietekmē. Dotais darbs ir socio-lingvistisks pētijums, kas izceļ angļu valodas raksturojošas īpašības, lietotas reklāmas jomā. Tas pamatojas uz detalizētu analīzi, kura ietver lingvistiskos principus un retoriskās metodes. Iedziļinoties tēmā, tā sniedz pragmātisku pieeju reklāmai, kas ietver visveiksmīgākos lozungu aprakstus angļu valodā un veidu, kā dažādas kultūras ietekmēja to attīstību. Turklāt, pētot angļu valodā reklāmu valstīs, kurās šī valoda nav dzimtā valoda, autors ir atklājis socio-lingvistiskos principus un socio-pragmātiskos faktorus, kuru izpratne palīdz attīstīt reklāmas uztveri.
 
Advertising is an important communicative tool of the science of economics and culture. In many ways, it depicts the customs of the society in which it functions, and sometimes even significantly influences them. The present work is a piece of research of sociolinguistic principles underlying English for advertising. It is based on a detailed analysis of linguistic instruments applied in advertising, particularly the rhetorical means. Furthermore, it provides a pragmatic approach to advertisements with case studies of the most successful English slogans, and the way how different cultures made an impact on their development. Thus, by studying English advertisements in non-native speaking countries, the author has revealed the sociolinguistic principles and sociopragmatic factors enhancing the perception of advertising.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26289
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV