dc.contributor.advisor | Vaivode, Lāsma | en_US |
dc.contributor.author | Maksimova, Jekaterina | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:45:47Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:45:47Z | |
dc.date.issued | 2007 | en_US |
dc.identifier.other | 6540 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26298 | |
dc.description.abstract | Darba mērķis ir pierādīt, ka kreatīvo uzdevumu izmantošana vācu valodas stundās var radikāli mainīt ne tikai mācību procesu kā tādu, bet arī rādīt skolēnu interesi par vācu valodu un motivēt viņus tālākai vācu valodas apguvei. Bez tam kreatīvie uzdevumi palīdz skolēniem pārliecināties, ka viņi ir spējīgi ļoti sekmīgi pielietot jau iegūtās zināšanas un ātri bez jebkādām grūtībām apgūt jaunās tēmas un vārdus. Kreatīvie uzdevumi palīdz skolēniem izvairīties no stresiem, kas ir saistīti ar bailēm no kļūdām un satraukumu par sliktiem vērtējumiem. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Kreatīvo uzdevumu kā motivējošā faktora nozīme vācu valodas apguvē un skolēnu runāšanas prasmju attīstīšanā | en_US |
dc.title.alternative | The Application of the Creative Exercises as a Motivating Factor for the Learning of German and for the Development of the Speaking Skills of the Learners | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |