Skolēnu motivācija angļu valodas studijām vidusskolā
Author
Mohova-Kosarevska, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Upmale, Mudīte
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Esošais darbs tikai diagnose jautātumu par skolēnu motivāciju angļu valodas studijām vidusskolā.
Teoretiskā daļā tiek analizēta literatūra par skolēnu motivācijas problemām un tiek izskatītas motivācijas teorijas , ka arī tika novērtētas stratēģijas un pieejas svašvalodu mācīšanai.
Pētījuma darbs rāda motivācijas svarīgumu angļu valodas mācīšanā, kā arī skolotāja lomu skolēnu motivācijas stimulēšanā.
Teorija tika pielietota praksē sameklējot un izveidojot papildus materiālus.
Secinājumi tika iegūti uz zinātniskas literatūras un mācīšanas tehnikas analīzes pamatā, kā arī uz aptāujas atbilžu analīzes pamatā.
Papildus mācību materiālus un secinājumus var lietot angļu valodas skolotāji lai uzlābotu mācīšanas procesu un pataisītu to efektīvaku. The present paper only diagnoses the issue of learners’ motivation for studying English at secondary school.
The theoretical part deals with the analysis of literature on the problems of learners’ motivation and considers theories on motivation as well as evaluates the strategies and approaches to teaching a foreign language.
The research paper aims at providing the importance of motivation in studying English and the role of the teacher in raising the students’ motivation .
It relates theory to practice by tailoring additional supplementary materials.
The conclusions drawn are based on the analysis of the scientific literature and the teaching techniques studied .
The samples of additional material and conclusions of the present paper can be used by English teachers in order to make the teaching/learning process more effective.