Māsas un vecāku sadarbība aprūpējot bērnu stacionārā
Author
Kuzmenko, Jekaterīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Medicīnas fakultāte
Advisor
Paegle, Valija
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma – Māsas un vecāku sadarbība aprūpējot bērnu stacionārā. Tēma ir aktuālā, jo bērnam nokļūšana slimnīcā ir liels stress. Lai bērna aprūpe stacionārā būtu kvalitatīva un individuālā, māsai un vecākiem jāsadarbojas.
Darba mērķis ir noskaidrot vai vecāki ir apmierināti ar māsu sadarbību aprūpējot bērnu stacionārā. Pētniecības uzdevumi ir: 1. Apskatīt un izanalizēt informācijas avotus par pētāmo tēmu; 2. Apskatīt un izanalizēt Kolistas Rojas „Piemērošanas teoriju”; 3. Izstrādāt aptaujas anketu un noskaidrot vai vecāki ir apmierināti ar māsu sadarbību aprūpējot bērnu stacionārā; 4. Apkopot un analizēt aptaujas rezultātus; 5. Izdarīt secinājumus. Izvirzītā hipotēze: Vecāki ir apmierināti ar māsu sadarbību aprūpējot bērnu stacionārā. Pētniecības metode – kvantitatīva, instruments – anketa. Pētījuma rezultātā izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies, vecāki ir apmierināti ar māsu sadarbību aprūpējot bērnu stacionārā.
Atslēgas vārdi: māsa, vecāki, sadarbība, slimnīca. Bachelor work theme is the cooperation of nurses and parents caring the children at a hospital. Theme is topical, because the getting into the hospital is great stress for child. Nurses and parents have to work together to give an individual and good quality care for child. The objective of the work is to find out a parents satisfaction about coopiration with nurse caring child in a hospital. The research objectives is:1.review and analyse research theme information sources;2.To review and analyse „Adaptation theory” of Callista Roy;3.to develop the questionnaire and find out a parents are satisfaction in cooperation caring child in a hospital;4.Compile and analyze results of questionnairies;5.Make a conclusions. Nominated a hypothesis: Caring cild in a hospital parents are satisfied cooperating with the nurse. The method of the research - quantitative, the tool of the research – questionnaire. The results of the research, the nominated hypothesis is confirmed, parents are satisfaied