Māsa kā izglītotāja pacientiem ar iegūtām urīnceļu infekcijām
Author
Vasiļčenko, Nellija
Co-author
Latvijas Universitāte. Medicīnas fakultāte
Advisor
Alondere, Linda
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore ir izstrādājusi bakalaura darbu par tēmu „Māsa kā izglītotāja pacientiem ar iegūtām urīnceļu infekcijām”. Darbs sastāv no 51 lapaspusēm, 3 nodaļām, 20 tabulām, 6 pielikumiem. Darba mērķis ir izpētīt māsu izglītojošo darbu un šī darba nepieciešamību pacientiem ar iegūtām urīnceļu infekcijām.
Pētniecības daļas galvenie atzinumi ir tādi, ka māsa izglīto pacientu par viņa slimības problēmām savas profesijas kompetences robežās. Māsa pieiet katram pacientam individuāli un pielieto dažādas izglītošanas metodes. Pacients novērtē māsas izglītošanas darbu kā svarīgu sastāvdaļu pacientu aprūpes procesā.
Pētniecības daļa sastāv no 2 divām apakšnodaļām. Pētījumā tika izmantota kvalitatīvā metode – māsu un pacientu intervijas.
Atslēgas vārdi: māsa, pacients, izglītošana, urīnceļu infekcijas, cistīts. The author has developed a bachelor thesis on "The Nurse as educator in patients with acquired urinary tract infections." The paper consists of 51 pages, 3 chapters, 20 tables, 6 appendices. The aim is to explore the nursing educational work and the need to work in patients with acquired urinary tract infections.
Research part of the main findings are that the nurse is able to educate the patient about his illness most pressing problems within the limits of their profession. Sister to approach each patient individually and apply a variety of teaching methods. Assess a patient educating nurses work as an important component of the patient care process.
Research component comprises two sub-sections 2. The study used a qualitative method-nursing and patient interviews.
Keywords: nurse, patient education, urinary tract infection, cystitis.