Korporatīvā sociālā atbildība: uzņēmuma TELE2 piemērs
Author
Strode, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Korporatīvā sociālā atbildība ir viens no veidiem kādā uzņēmumi mūsdienās rūpējās par jomām, kas ir aktuālas ikvienam sabiedrības loceklim, mūsdienu strauji augošajā konkurencē uzņēmējdarbībā dažādu sociālu aktivitāšu veikšana ir viens no veidiem kādā uzņēmumi veido pozitīvu reputāciju, kas ir būtisks kritērijs un uzticības garantija patērētājiem un citām ieinteresētajām pusēm.
Bakalaura darba tēma ir „Korporatīvā sociālā atbildība: TELE 2 piemērs.”
Darba tēma par korporatīvo sociālo atbildību izvēlēta, jo šī joma ir salīdzinoši jauna Latvijas uzņēmējdarbības vidē, tomēr pēdējos gados parādās arvien vairāk piemēru, kas liecina par korporatīvās sociālās atbildības attīstību. TELE 2 izvēlēts, jo pēdējos gados aktīvi atbalstījis dažādas aktivitātes, kuru mērķauditorijas galvenokārt ir bērni un jaunieši, kā arī uzskatāms par vienu no lielākajiem uzņēmumiem Latvijā.
Darbā ir ietverta korporatīvās sociālās atbildības nozīme un kritika, kā arī sabiedrisko attiecību, plānošanas un reputācijas nozīme uzņēmējdarbības kontekstā, metodoloģijas pētniecisko metožu pielietojums, empīriskās daļas analīze.
ATSLĒGAS VĀRDI
Korporatīvā sociālā atbildība; korporatīvā kultūra; sabiedriskās attiecības; TELE 2, reputācija Corporate social responsibility is one of the ways in which companies take care of various spheres important to each and every member of the society today. In a modern situation where competition in business is growing fast various social activities are one of the ways in which companies build up a positive reputation for themselves, which is an essential criterion and a guarantee of trust for consumers and other interested parties.
The subject of this bachelor’s thesis is ‘Corporate Social Responsibility: an Example of enterprise TELE 2’.
The subject of this thesis – corporate social responsibility – was chosen because this field is comparatively new for the Latvian business environment; however, in the last years such examples have been growing in their number increasingly, which is a sign of a growing corporate social liability. The example of TELE 2 was chosen because the company has been supporting various activities in the last years, the target groups of which are mainly children and youths. Also, the company is to be regarded as one of the largest in Latvia.
The thesis includes a discourse and criticism of the importance of corporate social responsibility as well as the role of public relations, planning and reputation in the context of business, an application of the scientific methods of methodology, and an analysis of the empirical section.
KEYWORDS
Corporate social responsibility; corporate culture; public relations; TELE 2, reputation