Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorČakste, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:33Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:33Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15929en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26483
dc.description.abstractBakalaura tēma ir „CSDD 2009. gada sociālās kampaņas „Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!” mērķauditorijas attieksmes un uzvedības maiņa”. Darbā tiek pētīta sociālās kampaņas ietekme uz tās mērķauditoriju. Darba mērķis ir noskaidrot vai sociālās kampaņas ietekmē mērķauditorija ir veicinājusi attieksmes un uzvedības maiņu par ātruma pārsniegšanu vadot automašīnu. Darba struktūra ietver teorētisko daļu, metodoloģiju, empīriskos pētījumus un secinājumus. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorētiskā literatūra par sociālajām problēmām, sociālo mārketingu un reklāmu, mārketinga komunikācijas izteiksmēm, un pārliecināšanas komunikāciju. Metodoloģijā tiek aprakstītas kvantitatīvās pētniecības metodes – anketēšana un fokusa grupas intervija, kas tiek izmantotas empīriskajos pētījumos. Atslēgvārdi: sociālais mārketings, sociāla reklāma, attieksmes un uzvedības maiņa, CSDD.en_US
dc.description.abstractThe thesis of bachelor’s is "CSDD social campaign "Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!" in year 2009 target audience's attitude and behavior changes". Research has been made about social campaign influence to target audience. The goal is to establish, does social campaign effects target audience and makes it stimulate their attitude and behavior changes for fast driving. The paper structure includes theory, methodology, empirical research and conclusions. Theoretical part contains literature of social problems, social marketing and advertising, expression of marketing communication and persuasive communication. Methodology includes describe of quantitative researches theories – questionnaire method and focus group making which has been used for making empirical research. Key words: social marketing, social advertising, attitude and behavior changes, CSDD.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleCSDD 2009. gada sociālās kampaņas "Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!" mērķauditorijas attieksmes un uzvedības maiņaen_US
dc.title.alternativeCSDD social campaign "Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!" in year 2009  target audience's attitude and behavior changesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record