Bērnu bibliotēku iekārtojuma atbilstība pirmskolas bērnu attīstības īpatnībām
Author
Stūrmane, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pakalna, Daina
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Bērnu bibliotēku iekārtojuma atbilstība pirmsskolas bērnu attīstības īpatnībām” sākumā apskatītas un analizētas pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnības. Ir sniegts ieskats bērnu psiholoģiskajā raksturojumā, un kāda ir rotaļu nozīme bērna personības attīstībā. Darba turpinājumā tiek raksturots, pēc kādiem principiem ir jāvadās iekārtojot bērnu bibliotēkas. Kā pareizi izvēlēties pirmsskolas vecuma bērniem atbilstošas mēbeles, krāsas un apgaismojumu telpas noformēšanai un rotaļlietas.
Darbā ir apskatīts un analizēts dažādu Latvijas un ārzemju bērnu bibliotēku iekārtojums. Bakalaura darba nobeigumā pielikumos ir ievietotas Latvijas un ārzemju bibliotēku telpu iekārtojuma fotogrāfijas. In beginning of Research „Arrangement of Children’s Libraries, eligible of the pre-school age children’s individual development” is considered and analyze pre-school age children’s individual development. Is given view in children’s psychological characteristic, personality development in pre-school age and importance of games in children’s personality development. In research continuation is describe how correct arrange children’s library. How make a choice of furniture, colors, illumination and toys which are eligible for pre-school age children’s.
In research is considered and analyze arrangement of different children’s libraries in Latvia, United Kingdom, Denmark and Lithuania. In the end of research are attach photos of libraries arrangement in Latvia and foreign countries.