Show simple item record

dc.contributor.advisorGrīviņš, Miķelisen_US
dc.contributor.authorPapiņa, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:44Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:44Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22180en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26554
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Zīmola izmantošana identitātes konstruēšanā: Alfa Romeo piemērs”. Pētījumā tiek apskatīts Alfa Romeo īpašnieku klubs, kurā apvienojušies Latvijā maz izplatītā automašīnu zīmola Alfa Romeo atbalstītāji. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā Alfa Romeo īpašnieku kluba biedri izmanto Alfa Romeo zīmolu savas identitātes veidošanā un izrādīšanā. Pētījumā tika izmantotas kvalitatīvās pētniecības metodes: daļēji strukturētas padziļinātas intervijas un līdzdalības novērojums. Tika secināts, ka Alfa Romeo īpašnieku kluba biedri identificējas ar Alfa Romeo zīmolam piešķirtajām nozīmēm un izmanto tās savas identitātes izrādīšanā. Atslēgvārdi: Alfa Romeo, autoklubs, sociālais konstrukcionisms, identitāte, dramaturģija, zīmolsen_US
dc.description.abstractThe title of the term paper is „Brand usage in identity construction: Alfa Romeo example”. In research Alfa Romeo Owner’s Club Latvia which unites adherents of brand that is infrequent in Latvia – Alfa Romeo is examined. The aim of term paper is to ascertain how members of Alfa Romeo Owner’s Club Latvia use Alfa Romeo brand in formation and construction of their identity. Qualitative research methods are used in this paper: semi-structured complex interviews and participant observation. The conclusions show that members of Alfa Romeo Owner’s Club identify themselves with attached meanings of Alfa Romeo brand and use it in identity representation. Key words: Alfa Romeo, car club, social constructionism, identity, dramaturgy, branden_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleZīmola izmantošana identitātes konstruēšanā: Alfa Romeo piemērsen_US
dc.title.alternativeBrand usage in identity construction: Alfa Romeo exampleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record