Ventspils pilsētas mēra A. Lemberga tēls interneta portālā delfi.lv un laikrakstu „Diena” un „Ventasbalss” interneta versiju publikācijās un lietotāju komentāros (2012.g. maijs – oktobris)
Автор
Bērzkalne, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba „Ventspils pilsētas mēra A. Lemberga tēls interneta portālā delfi.lv un laikrakstu „Diena” un „Ventasbalss” interneta versiju publikācijās un lietotāju komentāros (2012.g. maijs – oktobris)" mērķis ir izpētīt, kāds tēls tiek konstruēts A.Lembergam minētajos medijos.
Darba pētnieciskā problēma ir A.Lemberga tēls un tā variācijas, pētāmos medijos un lietotāju komentāros.
Darbu sastāda teorētiskā, metodoloģiskā, un pētnieciskā daļa. Darba teorētisko pamatojumu veido, Klausa Mertena tēla teorija. Metodoloģiskajā daļā aplūkota kontentanalīze, semantiskais diferenciālis un anketēšana.
Pētījumā secināts, ka laikraksta „Ventasbalss” interneta versijā A.Lembergam tiek konstruēts pozitīvāks tēls, nekā pārējos pētītajos medijos.
Atslēgvārdi: A.Lembergs, tēls, politiskā komunikācija, Ventspils mērs. The purpose of the bachelor paper “Image of Ventspils city mayor A. Lembergs in internet portal delfi.lv and in magazines “Diena” and “Ventasbalss” internet version publications and user comments (2012, May – October)" is to find out what kind of image is constructed in these media.
The problem of the research is image of A.Lembergs and its variations in different media and in user comments.
In the paper there are theoretical, methodological, and research part. The theoretical justification, is Claus Merten image theory. Also are presented theory of the contentanalysis, semantic differential and questionnaire.
The study concluded that the newspaper „Ventasbalss” online version is designed for a more positive image for A.Lembergs, than in the other researched media.
Key words – A.Lembergs, image, political communication, Ventspils mayor.