Latvijā radīto preču zīmolu "Laima", "Spilva", "Cido", "Lāči", "Rūjienas saldējums" patērētāju lojalitāte
Author
Nereta, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma ir „Latvijā radīto preču zīmolu ”Laima”, ”Spilva”, ”Cido”, ”Lāči”, ”Rūjienas saldējums” patērētāju lojalitāte”. Šī darba mērķis ir izpētīt Latvijā radītu zīmolu ietekmi uz patērētājiem.
Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām- teorētiskās, metodoloģiskās un pētnieciskās daļas, kā arī secinājumiem un priekšlikumiem.
Pirmajā daļā tiek raksturots zīmols, aprakstīts kas ir attiecību mārketings,lojalitāte, kā arī raksturota pircēju uzvedība.
Otrajā daļā autore apraksta darbā izmantotās gadījuma studijas, kuras ietvaros tika veikta anketēšana un intervija.
Trešajā daļā tiek raksturoti Latvijā ražoti zīmoli, to vērtības, kā arī analizēta aptauja un intervija.
Rezultātā, izskatot visus iepriekš minētos jautājumus, darbā tiek izstrādāti secinājumi un priekšlikumi.
Atslēgvārdi:lojalitāte, zīmols, pircēja uzvedība, ražots Latvijā, Laima, Spilva, Cido, Lāči, Rūjienas saldējums. The theme of the paper is “The consumers loyalty to the brands made in Latvia such as “Laima”, “Spilva”, “Cido”, “Laci”, “Rujienas saldejums.” The aim of this paper is to explore the impact of Latvian brands on the consumers.
Bachelor thesis consists of three chapters – theoretical, methodological and research part, as well as the conclusions and recommendations.
The first part describes what is brand,relationship marketing.Part explains what is loyalty and consumer’s behaviour.
In the second part of the thesis author used the case study, which was performed survey and interview.
In the thirth part Latvian brands and their values are analyzed. It also includes the summary of interview and survey results.
Keywords: loyalty, brand, consumer behaviour,made in Latvia, Laima, Spilva, Cido, Laci, Rujienas saldejums.