• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijā radīto preču zīmolu "Laima", "Spilva", "Cido", "Lāči", "Rūjienas saldējums" patērētāju lojalitāte

Thumbnail
View/Open
309-24324-Nereta_Ieva_in09018.pdf (1004.Kb)
Author
Nereta, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba tēma ir „Latvijā radīto preču zīmolu ”Laima”, ”Spilva”, ”Cido”, ”Lāči”, ”Rūjienas saldējums” patērētāju lojalitāte”. Šī darba mērķis ir izpētīt Latvijā radītu zīmolu ietekmi uz patērētājiem. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām- teorētiskās, metodoloģiskās un pētnieciskās daļas, kā arī secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā daļā tiek raksturots zīmols, aprakstīts kas ir attiecību mārketings,lojalitāte, kā arī raksturota pircēju uzvedība. Otrajā daļā autore apraksta darbā izmantotās gadījuma studijas, kuras ietvaros tika veikta anketēšana un intervija. Trešajā daļā tiek raksturoti Latvijā ražoti zīmoli, to vērtības, kā arī analizēta aptauja un intervija. Rezultātā, izskatot visus iepriekš minētos jautājumus, darbā tiek izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Atslēgvārdi:lojalitāte, zīmols, pircēja uzvedība, ražots Latvijā, Laima, Spilva, Cido, Lāči, Rūjienas saldējums.
 
The theme of the paper is “The consumers loyalty to the brands made in Latvia such as “Laima”, “Spilva”, “Cido”, “Laci”, “Rujienas saldejums.” The aim of this paper is to explore the impact of Latvian brands on the consumers. Bachelor thesis consists of three chapters – theoretical, methodological and research part, as well as the conclusions and recommendations. The first part describes what is brand,relationship marketing.Part explains what is loyalty and consumer’s behaviour. In the second part of the thesis author used the case study, which was performed survey and interview. In the thirth part Latvian brands and their values are analyzed. It also includes the summary of interview and survey results. Keywords: loyalty, brand, consumer behaviour,made in Latvia, Laima, Spilva, Cido, Laci, Rujienas saldejums.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26581
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV