Show simple item record

dc.contributor.advisorTisenkopfs, Tālisen_US
dc.contributor.authorLabāne, Danijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:50Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:50Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25842en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26597
dc.description.abstractBakalaura darba „Bioloģiskās produkcijas mārketings un saiknes veidošana ar patērētāju” mērķis ir noskaidrot jaunākās tendences, kas saistās ar mārketinga attīstību un saiknes stiprināšanu ar patērētāju, kā arī censties tās interpretēt, nonākot pie skaidrojumiem. Par bakalaura darba hipotēzi autore izvirzīja: bioloģiskiem zemniekiem jākooperējas, lai īstenotu kopīgas mārketinga stratēģijas, kas veicinātu bioloģisko produktu nostiprināšanos tirgū. Taču šo kooperāciju vāju dara sociālā kapitāla nepietiekamība. Empīriskā materiāla iegūšanai tika izmantotas divas metodes – daļēji strukturētās intervijas, kā arī veikta fokusgrupas diskusija ar bioloģiskās produkcijas patērētājiem. Izvēršot secinājumus, apstiprinās darba sākumā izvirzītā hipotēze, kas norāda uz kooperācijas trūkumu. Kopīgas problēmas zemnieki risina individuāliem resursiem, apstiprinot faktu, ka sociālā kapitāla stiprināšana bioloģiskajā saimniekošanā netiek uzskatīta par prioritāru darbību. Atslēgas vārdi: bioloģiskās produkcijas pozīcija tirgū, mārketinga aktivitātes, saikne ar patērētāju, sociālā kapitāla vājums, kooperācijas trūkums, strukturētās intervijas, fokusgrupas diskusija.en_US
dc.description.abstractAnotation The work of baccalaureate "marketing of biological production and link shaping with consumer" sets as a goal to explain new tendencies which is connected with the development of marketing and the strengthening of ties with the user, and also to try to interpret and to draw conclusions. By the working hypothesis of the work of baccalaureate the author advances: to biological farmers it is necessary to cooperate in order to personify general marketingovuyu strategy, which would contribute to strengthening biological products on the market. But the shortage of social capital prevents this cooperation. For obtaining the empirical material were used two methods - partially strukturizirovannoye interview, and it is also carry ouied dikussiya focus by group about the users of biological products. After drawing conclusions, is confirmed the advanced hypothesis in the beginning of work, which indicates the shortage of cooperation. Farmers try to solve general problems by individual resources, confirming the insufficient strengthening of social capital in the biological management, since this is not priority activity.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleBioloģiskās produkcijas mārketings un saiknes veidošana ar patērētājuen_US
dc.title.alternativeMarketing of biological production and link shaping with consumeren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record