Show simple item record

dc.contributor.advisorNeimanis, Matīssen_US
dc.contributor.authorRinkeviča, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:52Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:52Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other28132en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26613
dc.description.abstractJaunu uzņēmumu veidošanās valstī ir viens no būtiskākajiem tautsaimniecības attīstības rādītājiem, ko līdz ar Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā veicina arī izstrādātās un ieviestās valsts un ES Struktūrfonda finansiālā atbalsta programmas. Darba uzmanības centrā tiek izvirzīts uzņēmējdarbības uzsākšanas procesus un ALTUM Starta programmas izvēli aplūkot no uzņēmējdarbības uzsācēju motivācijas viedokļa. Darba mērķis ir noskaidrot kā indivīdu motivācija ietekmē uzņēmējdarbības uzsākšanu un ALTUM Starta programmas izvēli, kā arī aspektus, kas iespaido uzņēmējdarbības uzsācēja motivāciju. Pētījuma rezultāti parāda, ka ALTUM Starta programmas dalībnieku izvēli par labu uzņēmējdarbības uzsākšanai visdrīzāk nosaka saskatītās iespējas motivācija, kuras dzinulis ir vēlme pēc lielākas neatkarības. Iespējas motivācijas veicinošais faktors sākotnēji ir paša indivīda vēlēšanās, savukārt ALTUM Starta programma ir kā papildus ierosinātājs to saskatītās iespējas realizēšanai. Atslēgas vārdi: uzņēmējs, uzņēmējdarbības uzsākšana, motivācija, ALTUM Starta programma, strukturācijas teorija.en_US
dc.description.abstractEstablishing new companies in a country is one of the most significant indicators of economic development that with the accession of Latvia to the European Union is also being encouraged by the development and implementation of national and EU Structural Funds' financial support programmes. The thesis is focused on the process of initiating business and the effect of ALTUM Start programme as analysed from business beginners' motivational standpoint. The goal of the thesis is to find out how the motivation of individuals affect the initiation of business and the choice to participate in the ALTUM Start programme, as well as the aspects that affect on the motivation of a business beginner. The research results suggest that the choice of the ALTUM Start programme participants to initiate business is likely to be determined by the motivation of perceived opportunity, the driving force being desire for greater independence. Initially, the motivation is driven by opportunity as a contributing factor to an individual's desire, however, the ALTUM Start programme is an additional incentive to implementing the perceived opportunity. Keywords: entrepreneur, business initiation, motivation, ALTUM Start programme, theory of structuration.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleALTUM Starta programma - atbalsts uzņēmējdarbības uzsākšanai Latvijāen_US
dc.title.alternativeALTUM Start programme - support towards establishing an enterprise in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record