Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorApsāne, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:53Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:53Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29159en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26622
dc.description.abstractBakalaura darba ‘’Aptieku lojalitātes programmas un to komunikācija mērķis ir noskaidrot vai Euroaptieka, Mēness Aptieka un Ģimenes Aptieka lojalitātes programmu dalībnieki saprot to darbības principus un ir apmierināti ar to piedāvātajām priekšrocībām kā arī vai komunikācijas kanāli, kuru uzņēmumi izmanto savu lojalitātes programmu skaidrošanā tiek izmantoti efektīvi. Pētījums sastāv no trīs galvenajām nodaļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās nodaļas un apakšnodaļām. Pētījuma gaitā ir izpētīta teorētiskā literatūra par mārketinga komunikāciju, integrētā marketinga komunikāciju, lojalitātes programmām, to veidiem, klientu attiecību vadību un komunikācijas kanāliem. Pētījuma ietvaros ir veikts kvantitatīvs un kvalitatīvs pētījums. Kvalitatīvā pētījuma ietvaros ir veikta strukturētā intervija ar mārketinga un lojalitātes programmu eksperti kā arī vienpadsmit slepenā pircēja eksperimenti. Kvantitatīvā pētījuma ietvaros ir veikta visu trīs aptieku tīklu lojalitātes programmu dalībnieku aptauja. Nobeigumā, izvērtējot visus pētījuma laikā iegūtos secinājumus, ir raksturoti lojalitātes programmu trūkumi un iespējamie risinājumi programmu darbības pilnveidošanai Atslēgvārdi: lojalitātes programma, apmierinātība, klients, Euroaptieka, Mēness Aptieka, Ģimenes Aptieka, komunikācijas kanāli, integrētā mārketinga komunikācija.  en_US
dc.description.abstractThe Bachelor paper ‘’Pharmacies’ loyalty programs and their communication’’ aim is to find out if the members of Euroaptieka, Mēness Aptieka un Ģimenes Aptieka loyalty programs understand the principles of programs and are satisfied with their benefits. Also the aim is to find out if the communication channels companies use to explain the principles of programs are being used effectively. The research paper consists of larger three parts – theoretical, methodological and empirical and smaller chapters. During the research theoretical literature had been studied on marketing communication, integrated marketing communication, loyalty programs, types of loyalty programs, customer relationship management and communication channels. Within this paper qualitative and quantitative research is made. Structured interview is made with marketing and loyalty program expert and also eleven mystery shopper experiments are done as a qualitative research. A survey is done with members of all three loyalty program members as a quantitative research. In conclusion all assumptions that appeared during the research are evaluated and advices given to improve the loyalty programs. Keywords: loyalty programs, satisfaction, customer, Euroaptieka, Mēness Aptieka, Ģimenes Aptieka, communication channels, integrated marketing communication.  en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleAptieku lojalitātes programmas un to komunikācijaen_US
dc.title.alternativePharmacies' loyalty programs and their communicationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record