Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorVeržbicka, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:53Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:53Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29228en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26624
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Latvijas sabiedriskās televīzijas lietošanas paradumi un vajadzības jauniešu auditorijā”. Pētījuma problēmu raksturo jauniešu izvēle biežāk patērēt internetu un Latvijas komerciālās, nevis sabiedrisko televīziju. Pētījuma mērķis ir noskaidrot jauniešu sabiedriskās televīzijas lietošanas paradumus un viņu vajadzības attiecībā pret to. Darba teorētiskajā daļā skaidrota lietojuma un apmierinājuma teorija, jauniešu auditorija un jauno mediju ietekme uz televīzijas lietošanas paradumiem. Metodoloģiskajā daļā skaidrota tekstu/dokumentu analīze, fokusa grupas diskusija un daļēji strukturētā intervija. Empīriskajā daļā analizēta pētījuma gaita un aprakstīti iegūtie rezultāti. Rezultāti liecina, ka jauniešu auditorijā mazinās sabiedriskā televīzijas skatīšanās, jo tā nesniedz viņiem atbilstošu piedāvājumu un vajadzības apmierina daļēji. Atslēgvārdi: sabiedriskā televīzija, jauniešu auditorija, vajadzības, lietošanas paradumi, fokusa grupaen_US
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis „Youth audience use habits and needs of Latvian public TV” studies habits of public TV use by Latvia’s Latvian – speaking youth audiences. The research problem is characterized by changes in the habits and needs of young people, namely to the growing consumption of the Internet and preferable use of Latvian commercial rather than public television. The study aim therefore is to find out youth audience attitudes towards Latvia’s public TV, its use patterns and needs. The theoretical part explains the uses and gratification theory, phenomenon of youth audience and the impact of new media, namely Internet on the television use habits. The methodological part explains the main methods used: the text analysis, focus group discussion and semi-structured interviews. Empirical part is devoted to analysis of the documents dealing with public TV and youth audience as a target group, and displaying the results of the interviews. The results show that viewing of public television is decreasing, young people are only partly satisfied with the programmes offered and public TV programming for this target group is quite poor and unsuccessful. Keywords: public television, youth audience, needs, habits, focus groupen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas sabiedriskās televīzijas lietošanas paradumi un vajadzības jauniešu auditorijāen_US
dc.title.alternativeYouth audience use habits and needs of Latvian public TVen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record