• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Svētdienas analītisko raidījumu "De Facto", "Top10" un "Nekā personīga" salīdzinošā analīze, laika posmā no 1. februāra līdz 1. aprīlim

Thumbnail
View/Open
309-30110-Baumanis_Jurgis_jb10105.pdf (823.8Kb)
Author
Baumanis, Jurģis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tjarve, Rolands
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba temats ir: „Svētdienas analītisko raidījumu „De Facto”, „Top 10” un „Nekā Personīga” salīdzinošā analīze, laika posmā no 1. februāra līdz 1. aprīlim.” Darba mērķis ir noskaidrot, kurš un kāpēc, no raidījumiem „De Facto”, „Top 10” un „Nekā Personīga”, ir interesantākais analītiskais raidījums. Darbā izvirzītē hipotēze ir: kāpēc lielākajai daļai no Latvijas iedzīvotājiem labāk patīk komerckanāla analītiskais raidījums „Nekā Personīga”, nekā sabiedriskās televīzijas analītiskais raidījums „De Facto”. Darbs sastāv no trijām galvenajām daļām — teorijas, medodoloģijas un empīrijas. Pētījumā izmantoju šādas pētīšanas metodes: kontenanalīze, aptauja un intervijas ar raidījuma redaktoriem. Savā pētījuma salīdzināju „De Facto”, „Top 10” un „Nekā Personīga” analītiskos raidījumus, uzzināju, atšķirības, atšķirību iemeslus, skatītāju interese par šiem raidījumiem un skatītāju intereses iemeslus. Atslēgas vārdi: televīzija, raidījumi, pētniecība, kontentanalīze
 
The theme of the work: „Sunday analytical program „De Facto”, „Top10” and „Nekā personīga” comparative analysis in period from February 1 till April 1”. The objective of this work is to know who and why from analytical progam „De Facto”, „Top10” and „Nekā personīga” is more interesting. The hypothesis of the work is: komercial television analytical program „Nekā Personība” ir more interesting than publc television analytical program „De Facto”. The work consists of three chapters — the theoretical chapter, methodological chapter and empirical chapter. The research methods used to achieve works objective: content analasys, survey and interviewing. In my research, i find diferences between analytical programs „De Facto”, „Top10” and „Nekā personīga”. What and why people like this program and reasons. Key words: television, programs, investigative, content analysis
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26635
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV