Zāļu mārketings Latvijā (2007)
Author
Pura, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mozers, Miervaldis
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā “Zāļu mārketings Latvijā (2007)” tiek pētīta un analizēta zāļu izplatītāju komunikācija ar patērētājiem. Zāļu reklāma vienmēr parāda medikamenta labāko pusi, neatzīmējot tā blakusparādības, taču zāles reti darbojas tikai specifiski, lai novērstu noteiktu veselības problēmu. Darba mērķis ir izpētīti mārketinga komunikācijas procesus īpaši reglamentēta un kontrolēta preču grupa Latvijā.
Teorētiskajā daļā tiek apskatīta mārketinga komunikācija un mārketings farmācijas un zāļu nozarē to teorētiskajā, klasiskajā izpratnē, īpaši pievēršot uzmanību farmācijas mārketinga atšķirībām un īpatnībām. Nobeigumā tiek izklāstīts atsevišķās nodaļās izteikto secinājumu apkopojums un iegūto rezultātu un secinājumu interpretējums.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, farmācijas mārketings, netradicionālais mārketings, zāļu reklāma. The bachelor paper „Drugs marketing in Latvia (2007)” analyzes drug distributor’s communication to consumers. The purpose of work is to research marketing communication process in a special regulated and controlled product category in Latvia, to summarize drug advertising restrictive acts of legislative of Latvia, to explore and analyze message of drug advertising, to irradiate consumer attitude towards drug advertising and doctor attitude to drug distributors and advertising agents.
In a theoretical part considers marketing communication and pharmaceutical marketing as also herbaceous realm in it theoretical and classical perception. An especial attention is paid to dissimilarities and individualities of pharmaceutical marketing.
Keywords: marketing communication, pharmaceutical marketing, unconventional marketing, drugs advertising.