Reklāmas kampaņas ar loterijas elementu kā zīmola atpazīstamības veicinošs instruments
Author
Breice, Rita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rupā, Ulrika
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Reklāmas kampaņas ar loterijas elementu kā zīmola atpazīstamības veicinošs instruments”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt tādu zīmola atpazīstamības veicinošo elementu kā loterijas. Darba izvirzītā mērķa sasniegšanai tika veikti šādi uzdevumi:
•Tika apkopota teorētiskā literatūra, kurā atrodama informācija par zīmoliem un to veicinošiem instrumentiem
•Atbilstoši izvēlētajai bakalaura darba tēmai tika izmantotas šādas pētniecības metodes - aptauja, intervija un gadījumu analīze
•Atbilstoši izvēlētajām pētnieciskajām metodēm, tika veikts empīriskais pētījums
•Tika apkopoti un analizēti pētnieciskajā procesā iegūtie rezultāti
•Tika izstrādāti pamatoti secinājumi un priekšlikumi
Darbā tiek pielietoti tādu autoru darbi, kā Filips Kotlers, Sets Godins, Džeims Hammonds, Deivs Patens un citi teorētiķi, kuri devuši savu ieguldījumu pētot un analizējot zīmolu, kā arī tā atpazīstamības veicinošos līdzekļus.
Secinājumi, kas iegūti pēc veiktā pētījuma, liecina, ka loterijas tiek bieži izmantotas gan kā zīmola atpazīstamības veicināšanai, gan kā pārdošanas veicināšanai.
Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām, piecām tabulām, septiņpadsmit attēliem un četriem pielikumiem.
Atslēgvārdi:
•Zīmols
•Zīmola atpazīstamība
•Loterijas
•Laimests The title of work is „Advertising campaign with lottery element as an instrument promoting brand awareness”. Bachelor thesis aims to explore the brand awareness and promotional elements of a lottery. To achieve this goal were made the following tasks:
•was compiled in the theoretical literature that provides information about brands and their facilitation instruments
•According to the chosen theme, work was based on these research methods - survey, interview and case studies
•According to the chosen research methods, was conducted in an empirical study
•was compiled and analyzed obtained research results
•was developed conclusions and recommendations
In work are used authors like Philip Kotler, Seth Godin, James Hammond, Dave Patten, and other theorists who have contributed to studying and analyzing the brand, as well as means to boost its visibility.
Conclusions obtained after the study has shown that lotteries are often used as a brand awareness as well as to promote the sale.
Thesis consists of three parts, five tables, seventeen images and four annexes.
Keywords:
• Brand
• Brand awareness
• Lottery
• Prize