Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorVerbele, Klintaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:58Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:58Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34118en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26665
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: “Interaktīvu risinājumu izmantojums reklāmas komunikācijā interneta vidē: Nacionālā teātra izrādes “Venēcijas tirgotājs” reklāmas risinājumu piemērs”. Izvirzītā hipotēze: Interaktīvas tiešsaistes reklāmas ir efektīvākas nekā reklāmas, kas nepieļauj auditorijas iesaisti. Pētījuma mērķis: noskaidrot, vai interneta vidē interaktīvi reklāmas risinājumi ir efektīvāki par tradicionāliem reklāmas risinājumiem. Darba teorētisko daļu veido komunikācijas modeļu, kultūras mārketinga, interneta kā reklāmas izvietošanas platformas, tiešsaistes reklāmu efektivitātes apraksts un reklāmas teorija. Izmantotās pētniecības metodes: anketēšana un eksperiments. Darba struktūra: ievads, teorētiskā, metodoloģiskā un pētnieciskā daļa, rezultāti, ieteikumi. Darbā ietverti pielikumi. Rezultāti: izvirzītā hipotēze apstiprinās. Atslēgas vārdi: interaktivitāte, tiešsaistes reklāmu risinājumi internetā, “Vekselis.lv”, spēļošana, efektivitāte.en_US
dc.description.abstractThe theme of Bachelor thesis is “The Use of Interactive Solutions in Advertising Communication in Internet Environment: The Case of the Advertising Solution for Nacionālais teātris Play “Merchant of Venice””. The hypothesis:Interactive online advertisements are more effective than advertisement that excludes audience involvement. The aim of the work:to clarify if interactive internet advertising solutions are more effective than traditional internet advertising solutions. The theoretical part consists of description of the models of communication, culture marketing, internet as advertising placement platform, effectiveness of online advertising and advertising theory. Applied research methods: questionnaire and experimentation. Work structure:introduction,theoretical,methodological,research parts and results and recommendation. The annex is also included. Results:hypothesis is confirmed. Keywords:interactivity,online advertising solutions,“Vekselis.lv”,gamification, efficiencyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleInteraktīvu risinājumu izmantojums reklāmas komunikācijā interneta vidē: Nacionālā teātra izrādes "Venēcijas tirgotājs" reklāmas risinājumu piemērsen_US
dc.title.alternativeThe Use of Interactive Solutions in Advertising Communication in Internet Environment: The Case of the Advertising Solution for Nacionālais teātris Play "Merchant of Venice"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record