Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorLabute, Vitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:58Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:58Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other35082en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26672
dc.description.abstractIzstrādātā bakalaura darba tēma ir "Mārketinga komunikācijas kompleksa pielietojums: SIA "Astarte - Nafta" gadījums". Teorijas daļā tiek raksturoti mārketinga teorētiskie aspekti, mārketinga komunikācijas instrumenti un to iezīmes, un interaktīvā integrētā mārketinga komunikācija. Bakalaura darba ietvaros ir izstrādāta daļēji strukturēta mutvārdu intervija, lai iegūtu informāciju par uzņēmumā pielietotajiem mārketinga komunikācijas instrumentiem; anketēšana ir izmantota, lai noskaidrotu uzņēmuma klientu viedokli. Pētījuma mērķi ir izanalizēt, SIA "Astarte - Nafta" mārketinga komunikācijas praksi, kā arī noskaidrot uzņēmuma klientu viedokli par to. Pētījuma rezultātā tiks iegūti secinājumi par SIA "Astarte - Nafta" mārketinga komunikācijas lomu uzņēmuma attīstībā. Atslēgas vārdi: mārketings, mārketinga komunikācija, reklāma, sabiedriskās attiecības, produktu realizācija, "Astarte - Nafta"en_US
dc.description.abstractThe theme of this Bachelor’s paper is "The use of marketing communication mix: "Astarte - Nafta" Ltd. case". The theoretical part describes the theoretical aspects of marketing, marketing communication tools and their features, as well as interactive integrated marketing communication. Semi-structured oral interview has been developed in the framework of this Bachelor’s paper to obtain information on the company's marketing communication tools; questionnaires are used to determine the point of view of company's customers. Objectives of the study are to analyse "Astarte - Nafta" Ltd. marketing communication practices as well as to find out the company's customer opinion about them. The study will result in findings on the role of "Astarte - Nafta" Ltd. marketing communication in company’s development. Keywords: marketing, marketing communication, advertising, public relations, sales promotion, "Astarte - Nafta"en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikācijas kompleksa pielietojums: SIA "Astarte - Nafta" gadījumsen_US
dc.title.alternativeThe use of marketing communication mix: "Astarte - Nafta" Ltd. caseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record