Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorFreiberga, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:58Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:58Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other35140en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26673
dc.description.abstractBakalaura darba Aborta pozicionējums interneta portālos „Diena” un „Вести сегодня” (2012-2013) mērķis ir identificēt, kā abortu tēma tiek pozicionēta izvēlētajos interneta portālos, un kā šis pozicionējums korelē ar sabiedrisko viedokli attiecībā uz abortiem.Bakalaura darba pētījuma problēma: kā abortu tēma tiek pozicionēta un komunicēta izvēlētajos interneta portālos.Darbs sastāv no 5 pamatnodaļām: ievada ar darba mērķiem un uzdevumiem, teorētiskās daļas, metodoloģijas, empīrijas un secinājumu nodaļas, kā arī no 13 apakšnodaļām. Pētījuma autore balstās uz mediju sociālās atbildības teoriju, kā arī uz citiem avotiem no interneta komunikācijas un bioētikas jomas. Pētījumā izmantotas kvantitatīvās un kvalitatīvās kontentanalīzes, rāmējuma analīzes, anketēšanas un dziļās intervijas metode.Atslēgas vārdi: aborts, pozicionējums, komunikācija, mediji, sabiedrībaen_US
dc.description.abstractThe main goal of the bachelor thesis Positioning of abortion in web sites "Diena" and "Вести сегодня" (2012–2013) is to identify, how abortion issue is positioned in ”Diena” and ”Vesti Sevodna” internet portals and, how this positioning corelates with public opinion on abortion issue. The current research problem is: how abortion issue is positioned and communicated in selected internet portals. This research consists of 5 main chapters: introduction, theory, methodology, empirical part, conclusion. Also, there are 13 subchapters in this work. The research is based on media social responsibility theory an other sources from internet communication and bioethics field. The research was conducted, applying qualitative and quantitative contentanalysis, frame analysis, survey method and deep interview. Key words: abortion, positioning, communication, media, publicen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleAborta pozicionējums interneta portālos „Diena” un „Вести сегодня” (2012-2013)en_US
dc.title.alternativePositioning of abortion in web sites "Diena" and "Вести сегодня" (2012–2013)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record