Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģisen_US
dc.contributor.authorVilmane, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:04Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:04Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39355en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26714
dc.description.abstractBakalaura darba „Vizuālā un verbālā materiāla mijiedarbība vēstījuma efektivitātes veidošanā: Cigarešu brīdinošās reklāmas analīze Latvijā” mērķis ir uzzināt, vai brīdinošie attēli uzrunā un motivē cilvēkus aizdomāties par smēķēšanas kaitīgumu. Pētījuma problēma ir tā, ka vizuālās metaforas reklāmas vēstījumos un to efektivitāte ir ļoti reti pētīts jautājums, tādēļ, nav īsti zināms, kāpēc tās ir efektīvas. Darba teorētisko bāzi veido vizuālo un verbālo līdzekļu izprašanas teorijas. Empīriskajā daļā tiks izmantota anketēšana, daļēji strukturētā intervija un kontentanalīze. Secinājumu daļā tiks atspoguļoti auditorijas aptaujas un daļēji strukturētās intervijas rezultāti, kā arī vizuālās kontentanalīzes rezultātu secinājumi. Atslēgvārdi: cigaretes, komunikācija, efektivitāte, brīdinošs, verbāls, vizuāls, reklāmaen_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor’s paper “Visual and verbal material interaction in message effectiveness building: Cigarette warning advertising analysis in Latvia” is to find out whether the warning pictures motivate people to consider health risks of smoking or not. The problem of the research is that the visual metaphors in advertisement messages and their effectiveness are rarely studied questions; therefore, it is not actually known why they are effective. The theoretical base is formed from the theory of comprehension of visual and verbal means. In empirical part questionnaire, semi-structured interview, and visual content analysis were used. The part of conclusions will display the results of the questionnaire, structured interview, and visual content analysis. Keywords: cigarettes, communication, effectiveness, warning, verbal, visual, advertisementen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleVizuālā un verbālā materiāla mijiedarbība vēstījuma efektivitātes veidošanā: Cigarešu brīdinošās reklāmas analīze Latvijāen_US
dc.title.alternativeVisual and verbal material interaction in message effectiveness building: Cigarette warning advertising analysis in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record