Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorVasermane, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:05Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:05Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other40499en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26726
dc.description.abstractBakalaura darba „Auditorijas iesaistes analīze priekšapmaksas sarunu kartes O!Karte zīmola maiņas kampaņā” ir pētījums, kura mērķis ir noskaidrot, kāda ir bijusi priekšapmaksas sarunu kartes O!Karte zīmola maiņas kampaņa un kampaņas laikā noritējusī komunikācija ar auditoriju pēc Šenona-Vīvera komunikācijas modeļa. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par zīmola jēdzienu, zīmola maiņu un komunikācijas teorētiskajiem skaidrojumiem un komunikācijas modeļiem. Darba pētnieciskajā daļā tiek analizēta priekšapmaksas sarunu karšu tirgus situācija, intervēta O!Karte zīmola maiņas kampaņas reklāmas aģentūras DDB Latvija pārstāve Ulrika Rupā, veikta O!Karte zīmola identitātes analīze. Tiek pētīta zīmola maiņas kampaņas norise un zīmola kampaņas vajadzībām izveidotā mājas lapa www.oskatuve.lv, kā arī analizēti O!Karte mērķauditorijas anketēšanas rezultāti un O!Karte komunikācija ar auditoriju pēc Šenona-Vīvera komunikācijas modeļa. Darba gaitā tika realizēti izvirzītie darba uzdevumi, kā arī sasniegts darba mērķis, un secināts, ka O!Karte raidītais ziņojums ticis uztverts un pareizi interpretēts, taču tas nav izraisījis aktīvu auditorijas iesaisti zīmola maiņas kampaņā. Atslēgvārdi: Zīmols, zīmola maiņa, Šenona-Vīvera komunikācijas modelis, O!Karte.en_US
dc.description.abstractThe Diploma paper “The analysis of audience involvement in the brand change campaign of prepaid mobile card O!Karte” is a research paper, the aim of which is to clarify the course of the brand change campaign of prepaid mobile card O!Karte and the communication during this campaign with the audience according to the Shannon-Weaver mathematical model of communication. In the theoretical part of this paper the author covers the theory of the concept of brand, brand change and the theory of communication and communication models. In the research part of this paper, the author analyses the prepaid mobile card market, interviews Ulrika Rupā, representative of the O!Karte advertising agency DDB Latvija and analyses the identity of O!Karte brand. The author continues by analysing the course of the brand change campaign and its home page www.oskatuve.lv, as well as the results of target audience survey and the communication of O!Karte and its audience according to the Shannon-Weaver communication model. The author has completed all the defined tasks and reached the aim of this Diploma paper, concluding that the message sent by O!Karte has been received by its target audience and it has been interpreted correctly, but has not caused an active participation in the brand change campaign. Key words: Brand, Brand change, Shannon-Weaver model of communication, O!Karte.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleAuditorijas iesaistes analīze priekšapmaksas sarunu kartes O!Karte zīmola maiņas kampaņāen_US
dc.title.alternativeThe analysis of audience involvement in the brand change campaign of prepaid mobile card O!Karteen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record