Studentu darba telpas salīdzinājums (Latvijā un Ungārijā)
Автор
Mediņa, Ance
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zača, Evija
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba mērķis ir veikt ārpus lekciju izvēlēto darba telpu salīdzinājumu starp studentiem no Latvijas un no Ungārijas Pētījuma uzdevumi ir: apzināt optimālu pozitīvu mācīšanās procesu sekmējošu vidi, apzināt jauniešu darba telpu izvēli ārpus lekciju mācību procesu veikšanai, apkopot pieejamo informāciju par apkārtējās vides ietekmi uz studentu mācību procesiem, veikt iegūto datu analīzi, veikt secinājumus un ieteikumus darba vides uzlabošanai.
Pētījuma ietvaros autore veica kvantitatīvās aptaujas interneta vidē Latvijā un Ungārijā, kā arī tika izmantotas kvalitatīvā pētījumu metode – veikta vizuālo datu analīze.
Atslēgvārdi: Telpas ietekme, studenti, Latvija, Ungārija. The aim of the bachelor’s thesis is to make a comparison of the surrounding environment selection for doing homework in Latvia and Hungary. Research objectives are: to identify the optimal positive learning conductive environment, identify student’s environment selection for studying processes, gather materials about the physical environmental influential factors on studying processes, to analyze data gathered in fieldwork, to make a conclusion and recommendations how to improve the workspace.
The author conducted a quantitative survey on the Internet in Latvia and Hungary. Also a qualitative research method was used - visual data analysis.
Keywords: Spatial influence, students, Latvia, Hungary.