Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorOkmane, Ditaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:09Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:09Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43312en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26758
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir ”Sabiedrisko attiecību un citu komunikācijas praktiķu kompetenču pašvērtējums un uzskati par līdzdalību komunikācijas stratēģiskā vadībā Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumos”, jo dažāda profesionālā līmeņa praktiķu pienākumi pieprasa arvien jaunas kompetences un līdzdalību komunikācijas stratēģiskā vadībā. Mērķis: noskaidrot Latvijas pārtikas ražošanas nozares uzņēmumu komunikācijas praktiķu kompetenču pašvērtējumu, uzskatus par to pielietošanu un līdzdalību komunikācijas stratēģiskā vadībā. Teorētiski aplūkota komunikācijas stratēģiska vadība, komunikatīvā kompetence. Izmantojot aptauju un intervijas, noskaidrots, ka vairums praktiķu līdzdarbojas komunikācijas stratēģiskā vadībā. Atslēgvārdi: komunikācijas praktiķi, komunikācijas stratēģiska vadība, biznesa uzņēmumi, komunikatīvā kompetenceen_US
dc.description.abstractThe theme: ”Public relations and other communication practitioners’ competencies’ self evaluation and points of view on participation in communication strategic management in food production companies of Latvia”, because duties of practitioners with different professional level require new competencies and participation in strategic communication management. The aim: to get to know competencies’ self evaluation, points of view on their use and practitioners’ participation in communication strategic management. Communication strategic management, communicative competence discussed in a theoretical part. The questionnaire’s, interviews’ results show that the majority participate in communication strategic management. Key words: communication practitioners, communication strategic management, business companies, communicative competencyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSabiedrisko attiecību un citu komunikācijas praktiķu kompetenču pašvērtējums un uzskati par līdzdalību komunikācijas stratēģiskā vadībā Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumosen_US
dc.title.alternativePublic relations and other communication practitioners’ competencies’ self evaluation and points of view on participation in communication strategic management in food production companies of Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record