Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģisen_US
dc.contributor.authorRaita, Līvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:09Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:09Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43400en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26760
dc.description.abstractMaģistra darbā pētītas sociālās identitātes un mākslas pieredzes, komunikācijas attiecības. Ikdienā mākslas pieredze veidojas indivīda mijiedarbībā ar vidi, ārējiem resursiem. Maģistra darbā mākslas kognīcijas procesi pētīta vienotā paplašinātā sistēmā, kurā indivīds saistīts ar ārējiem sociālkulturāliem resursiem. Maģistra darba teorētisko pamatu veido empīriskās estētikas, sociālās kognīcijas, sadalītās kognīcijas, paplašinātās psihes un kategorizācijas teorijas. Pētījumā dati vākti, izmantojot aptaujas un tajās ietvertus eksperimentālus uzdevumus. Dati analizēti ar statistikas metodēm un kvantitatīvo kontentanalīzi. Pētījuma gaitā apstiprināta hipotēze, ka paplašinātās mākslas kognīcijas sistēmas noturība, ilgtspēja un komplementaritātes pakāpe dažādās sociālās kopienās un dažādu faktoru ietekmē atšķiras.en_US
dc.description.abstractResearch in my MA thesis research focuses on the relations between social identity, art experience, and communication. Ordinary art experience is constituted in individual’s interaction with his/her environment and non-neural resources. Further, art cognition is analyzed as a process, which takes place in a united, extended system that is constituted by individual and external sociocultural resources. Theoretical framework of the thesis is based on the theories of empirical aesthetics, social cognition, distributed cognition, extended mind and categorization. Data of the research have been collected in using surveys complemented with experimental tasks. Data set has been analyzed with statistical methods and quantitative content analysis. Main research hypothesis has been confirmed: the reliability, durability, and complementarity of the extended system of art cognition differs in various social groups and depends on various factors.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālā identitāte ekspertu un ikdienas mākslas pieredzē un komunikācijāen_US
dc.title.alternativeThe Role of Social Identity in Experts' and Non-Experts' Art Experience and Communicationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record